Gjest Behandles for kreft Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Jeg har nå vært 100% sykmeldt i ti måneder pga kreft og påfølgende behandling. Regner med å begynne å arbeide noe igjen snart, men jeg er ikke ferdigbehandlet og må ha en del dager fri fra jobb pga dette. Behandlingen vil vare et halvt års tid lenger enn den perioden jeg har krav på sykepenger for. Kan noen si hva som skjer da? Får jeg rehabiliteringspenger for den prosenten jeg må være borte fra jobb? Beklager, men jeg ønsker ikke bruke mitt rette nick nå. 0 Siter
soleil Skrevet 15. januar 2006 Skrevet 15. januar 2006 Antagelig graderte rehabiliteringspenger. 0 Siter
Gjest Henninene Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Se denne linken: http://www.trygdeetaten.no/default.asp?strTema=sykdom&path=sykepenger&path_sub=for_mrarbeidstakere Hilsen 0 Siter
Gjest Behandles for kreft Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 Takk til dere for svar. Etter det jeg klarer å lese meg fram til må jeg være minst 50% arbeidsudyktig for å ha rett til rehabilitering. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.