Gå til innhold

utålmodig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har brukket hånda mi og må gå i min 6 uker fremover uten å bruke hånda.problemer mitt derimot er at jeg sliter sånn med spising og kroppen min at jeg nå får helt panikk fordi jeg ikke får hatt den hardtreninga som jeg bruker å ha.er nå livredd for at jeg skal legge på meg i denne perioden og har blitt veldig deprimert igjen pga dette.prøver å tenke realistisk men faller fort ned igjen.vet jeg bare må gjøre det beste ut av situasjonen men takler det rett og slett ikke.kaster opp det meste jeg spiser nå og orker nesten ikke å spise i det hele tatt.faller helt ut jeg nå pga dette.....noen råd??

Fortsetter under...

Gjest ikke gjør det på den måten
Skrevet

Du ødelegger forbrenningen om du fortsetter slik. Kroppen tåler en periode uten trening, og om du legger på deg litt er det ingen krise. Det tar du fort av igjen OM du ikke ødelegger noe ved å kaste opp nå.

Skrevet

Du er jo sykmeldt og har sikkert masse ekstra tid, prøv å spise sunt og gå deg en lang tur hver dag. Prøv å ikke legg deg på sofaen og deppe, det er det verste du gjør, det går fint an å være i bevegelse selv med en hånd.

Lykke til!

Skrevet

Det er jo fortsatt endel mosjonsformer du kan gjøre da - trimsykkel, samt gå lange turer er to forslag. Den hånda som ikke er ødelagt, kan du trene vekter med. Du kan også ligge på ryggen og gjøre øvelser med beina.

Prøv å benytte anledningen til å finne ut nye treningsformer (feks lær å bli gla i skog og marka gjennom fine turer!), samt å jobbe med dine holdninger til kroppen din...

Gjest oooops!
Skrevet

Det er jo fortsatt endel mosjonsformer du kan gjøre da - trimsykkel, samt gå lange turer er to forslag. Den hånda som ikke er ødelagt, kan du trene vekter med. Du kan også ligge på ryggen og gjøre øvelser med beina.

Prøv å benytte anledningen til å finne ut nye treningsformer (feks lær å bli gla i skog og marka gjennom fine turer!), samt å jobbe med dine holdninger til kroppen din...

Vil ikke anbefale å løfte vekter med kun den ene sida av overkroppen. Resultatet kan bli asymmetri, som kan øke risikoen for skader.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...