Gå til innhold

Maskaradeball.

Anbefalte innlegg

Gjest Trenger masker
Skrevet

Skal arrangere et maskaradeball og må ha tak i rundt 250 masker. Noen som har forslag til hvordan jeg skal få tak i det?

Jeg vet at H&M hadde en del slike masker før jul, lurer på om det er mulig å bestille fra dem, men går det ann?

Kjempe takknemlig for svar:)

Skrevet

Må du skaffe masker til alle da? Er det ikke vanlig at hver enkelt sørger for seg? Slik har det iallefall vært på de maskeradeballene jeg har vært på. Meg og en venninne laget masker selv, de ble kjempefine og ikke var det vanskelig heller, litt fjær og glitter gjør susen.

Kan desverre ikke gi deg noe bedre svar, for jeg aner ikke hvor man kjøper slikt.

Gjest trenger masker
Skrevet

Må du skaffe masker til alle da? Er det ikke vanlig at hver enkelt sørger for seg? Slik har det iallefall vært på de maskeradeballene jeg har vært på. Meg og en venninne laget masker selv, de ble kjempefine og ikke var det vanskelig heller, litt fjær og glitter gjør susen.

Kan desverre ikke gi deg noe bedre svar, for jeg aner ikke hvor man kjøper slikt.

Nei her skal gjestene få de ved inngangen.

Men nå fant jeg en nettside som selger øyemasker til 50kr. I og med jeg trenger 200stk går det kanskje ann å forhandle seg til en litt bedre enhetspris også :)

Skrevet

Standard i Oslo har masker, men antar at det nødvendigvis er bare-bare å valse inn i en butikk og kjøpe 250 masker. Skulle ikke forundre meg om de måtte forhåndsbestilles! :-)

Gjest trenger masker
Skrevet

Standard i Oslo har masker, men antar at det nødvendigvis er bare-bare å valse inn i en butikk og kjøpe 250 masker. Skulle ikke forundre meg om de måtte forhåndsbestilles! :-)

Ja jeg var nettopp innom nettisiden deres :)

Det må helt sikkert forhåndsbestilles ja, det er vel ikke så mange butikker som har såpass mange liggende på lager.

Skrevet

Ja jeg var nettopp innom nettisiden deres :)

Det må helt sikkert forhåndsbestilles ja, det er vel ikke så mange butikker som har såpass mange liggende på lager.

;-)

jeg postet min andre post samtidig med deg! :-)

Gjest trenger masker
Skrevet

Jammen fant jeg en link også, til Festmagasinet Standard. Har ikke les om det er mulig å bestille online eller om du må møte opp i butikken, men prisene er ihvertfall fra 15-30 kroner cirka.

http://www.festmagasinet.no/masker/masker_domino.htm

Takk for bryet likevel :)

Jeg har sendt dem mail nå :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...