Gå til innhold

Hvordan sletter jeg....

Anbefalte innlegg

Gjest problem-bolla
Skrevet

Har lånt en pc og nå har den fått virus, så jeg skal kjøpe ny og levere tilbake den lånte. Det jeg lurer på da er om steder vi har vært på internett, er lagret på maskinen. Den tilhører en i familien og vil ikke at noen skal få vite om alt snusket jeg og mannen min har kikket på... :-) Så dersom ting lagres ville jeg blitt glad om noen kunne forklare meg hvordan jeg finner det frem, og sletter det.

Skrevet

Hadde aldri lånt en maskin av andre, hvis jeg hadde til hensikt å bruke den på nettsider man ikke er så stolt over å ha vært på.

Gjest Eh, javel......
Skrevet

Skal du levere tilbake en PC du har klart å få masse virus på?

Skrevet

Jeg hadde nok bekymret meg mer for viruset dere har infisert pc'en med enn de snuskete sidene dere har besøkt...når dere skal levere tilbake pc'en.

Gjest problem-bolla
Skrevet

Hadde aldri lånt en maskin av andre, hvis jeg hadde til hensikt å bruke den på nettsider man ikke er så stolt over å ha vært på.

Det spiller ingen rolle for han som eier den. Han har ikke bruk for den og han vet den har fått virus. Jeg bare vil ikke at han eller andre skal se akkurat hva det er vi har sett på, enkelt og greit.

Gjest problem-bolla
Skrevet

Det spiller ingen rolle for han som eier den. Han har ikke bruk for den og han vet den har fått virus. Jeg bare vil ikke at han eller andre skal se akkurat hva det er vi har sett på, enkelt og greit.

Skrevet

Hvorfor må du levere den tilbake om han ikke har bruk for den?

Gjest problem-bolla
Skrevet

Hvorfor må du levere den tilbake om han ikke har bruk for den?

Han er bare sånn at han samler på alt mulig gammelt skrot, i tilfelle han får bruk for det engang. Han har f.eks. 15 gamle tannbørster i en skuff

:-D Men vet du hvordan man sletter de greiene, eller?

Gjest operabruker
Skrevet

Han er bare sånn at han samler på alt mulig gammelt skrot, i tilfelle han får bruk for det engang. Han har f.eks. 15 gamle tannbørster i en skuff

:-D Men vet du hvordan man sletter de greiene, eller?

Slett cache/history (historikk), cookies (infokapsler) og temporary internet files (midlertidige internettfiler). Mulig du også må lete litt på harddisken under documents & settings for å finne sistnevnte. Resten finner du i nettleseren, ligger antakelig under verktøy -> innstillinger (husker ikke hvordan Internet Explorer er lagt opp, har den ikke her).

Gjest problem-bolla
Skrevet

Slett cache/history (historikk), cookies (infokapsler) og temporary internet files (midlertidige internettfiler). Mulig du også må lete litt på harddisken under documents & settings for å finne sistnevnte. Resten finner du i nettleseren, ligger antakelig under verktøy -> innstillinger (husker ikke hvordan Internet Explorer er lagt opp, har den ikke her).

Takk! Skal prøve :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...