Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken farve ville du velge til markiser på et mørkt gråblått hus. Lys grå? Lys gråblå? Eller kanskje en mørk blåfarge. Nå greier ikke jeg å bestemme meg

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg ville uansett hatt de ensfarget, men vet ikke hvilken farge.

Nei til stripete markiser!!

Skrevet

Jeg ville uansett hatt de ensfarget, men vet ikke hvilken farge.

Nei til stripete markiser!!

Jammen, ensfargede markiser blir sååå fort stygge!! Kjempefine i starten, men etterhvert ser man flekker både her og der :-(

Skrevet

Jammen, ensfargede markiser blir sååå fort stygge!! Kjempefine i starten, men etterhvert ser man flekker både her og der :-(

Og stripete markiser holder seg pene?

Skrevet

Og stripete markiser holder seg pene?

Jepp!

Moren og faren min har hatt de samme stripete markisene sikkert i 20 år. Man kan ikke se flekker på dem, men de begynner å bli litt slitte i kantene da....

Vi kjøpte markiser for to år siden, stripete gul/grå. Når vi skulle velge farge, ble vi anbefalt striper for at de skulle holde seg pene lengst mulig.

Gjest uten signatur
Skrevet

Jeg ville hatt lys grå og hvite i striper. For at ikke huset skalo bli dystert. Vi kjøpte slike for flere år siden, var skeptisk, men de er like fine idag. Ser ikke skitne ut. Kommer litt grønske på markisa på den ene sida av huset va og til, men det har mannen min lett vasket av. Har bare vært gjort to ganger, og tror vi har hatt dem i ti år nå. Vib or værhardt til også.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...