Gå til innhold

hvor går kjendiser og rike folk ut på by`n i Oslo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fei1365380229
Skrevet

Trenger du noen som kan spandere på deg nå eller? :)

Skrevet

Tja...en del halv- og helkjendiser er ofte å finne på Smuget (et usannsynlig ufyselig sted, bortsett fra at der er mange gode konserter). Lille (også kalt Lille Smuget) har også innslag av kjendiser. Sist jeg var der, sto Dan Børge Akerø og svaiet med sigar og konjakkglass.

"..............................................."

Skrevet

Tja...en del halv- og helkjendiser er ofte å finne på Smuget (et usannsynlig ufyselig sted, bortsett fra at der er mange gode konserter). Lille (også kalt Lille Smuget) har også innslag av kjendiser. Sist jeg var der, sto Dan Børge Akerø og svaiet med sigar og konjakkglass.

"..............................................."

oi, Dan Bjørge!!!

*løper til lillesmuget*

Skrevet

Treffer alltid kjendiser på Smuget og Kaare Hansen iallefall. Skal du ut og finne deg en rik kjendis nå da?

Annonse

Bris1365380442
Skrevet

Trenger du noen som kan spandere på deg nå eller? :)

Er kjendiser mer spandable enn andre?

Skrevet

Kjendiser er akkurat som vanlige folk, hvis man ikke regner med b-kjendiser som f.eks Pia Haraldsen og Barbro Fagerbakk som gjerne vil være noe mer.

fei1365380229
Skrevet

Jeg tenkte mer på de som var rike jeg da :)

Gjest spretthopp
Skrevet

Hvis du vil se mari maurstad og revy- og stand-up-folk av eldre garde anbefaler jeg håndverkeren.

Kunstnernes hus hvis du vil se reklamefolk og gamle venner av Ari ++.

Resten er vel jevnt fordelt.

Skrevet

Kjendiser er akkurat som vanlige folk, hvis man ikke regner med b-kjendiser som f.eks Pia Haraldsen og Barbro Fagerbakk som gjerne vil være noe mer.

Hvem er Barbro Fagerbakk? Aldri hørt det navnet før...

Skrevet

Hvem er Barbro Fagerbakk? Aldri hørt det navnet før...

"wannabekjendis", tror hun var med i Farmen, nå er hun programleder på kjendisjakten på TV2

Annonse

Skrevet

"wannabekjendis", tror hun var med i Farmen, nå er hun programleder på kjendisjakten på TV2

Ok, jeg har aldri sett noen av de programmene jeg. Får det ikke inn med Viasat-abonnementet jeg har :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...