Gå til innhold

unnskyldning for å komme på besøk

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Hvorfor må vi alltid ha en unnskyldning for å være med hverandre? Hvorfor må vi alltid ha en unnskyldning for å komme på besøk til hverandre? "Vil du komme hjem til meg og se en film?" "Vil du komme på pokerkveld?" Opplever at ofte når jeg bare vil være med folk, må jeg liksom ha en god grunn for å invitere de, og at når jeg blir invitert til noen er det slike "temaer" bak besøket..Men egentlig tror jeg de bare vil ha meg på besøk, ingenting annet... Holder det ikke at vi bare vil bruke tid sammen folkens?

Fortsetter under...

Skrevet

Jo, det holder med å bare gå på besøk - uten tema! Vi gjør det mye, andre gjør det til oss.

Så en samværsform uten innhold er ikke helt død!

Skrevet

Hmmmmmmm slik er det ikke hos oss ihvertfall, med mindre man tar med _serveringen_ på en slik liste, da! ;-)

Vi kan invitere folk på kaffe eller på middag osv, og av og til avtaler vi å gjøre noe sammen, som f eks ake med barna før vi går inn og tar en liten matbit.

Men jeg ser ikke på det som "tema" eller en "unnskyldning" for å invitere folk - mer som at det er greit å ha avklart om folk skal ha spist på forhånmd, om de må ha med uteklær etc.

Skrevet

Jeg blir stort sett bedt med "vil du komme en tur eller?" uten noe mer...

Skrevet

Hmm jeg opplever ikke det. Jeg synes det mest vanlige er å si "vil du komme en tur til meg ikveld?"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...