Gjest lilleputt Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Ja, hva er egentlig det beste utestedet i Bergen? Tenker da på steder for mennesker i 20 årene... 0 Siter
Lula Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Det kommer vel an på hva du er ute etter. Om man skal danse eller bare pilse og spise pubmeal med venner. Dansesteder synes jeg ikke er noe særlig lenger, så der har jeg mistet oversikten, men Naboen har billig øl og knallgod mat. Der er det hyggelig å sitte å prate og nyte livet. 0 Siter
Aryane Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Jeg bor i Bergen men går sjelden ut her, tror jeg er mer kjent i Oslo! Sist jeg var ute havnet jeg på Moods og det var iallefall ikke å anbefale. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Tja spørs hva man er ute etter, og hva slags type mennesker man vil møte Jeg er i tidlig 20årene og student. På torsdager er jeg på KlarBar, og på lørdager er det enten Metro, Contra eller Mood. Denne fredagen var jeg også på Studenten (gamle Miles) som faktisk var ganske moro det også. 0 Siter
citoyen Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Jeg går helst på Henrik, Inside og av og til på Finnegans. 0 Siter
loppelusa Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Ricks, der er det riktignok stappfullt, men du finner noe for enhver smak 0 Siter
Gjest liede Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Tja spørs hva man er ute etter, og hva slags type mennesker man vil møte Jeg er i tidlig 20årene og student. På torsdager er jeg på KlarBar, og på lørdager er det enten Metro, Contra eller Mood. Denne fredagen var jeg også på Studenten (gamle Miles) som faktisk var ganske moro det også. akkurat som meg da jeg bodde der jo. Så det er liv i miles fortsatt ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.