Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan pinex forte roe nervene? Jeg er dritnervøs for noe jeg skal og har noen tabletter liggende i skapet. Enten det eller et par glass vin... Bare at jeg vil ikke lukte alkohol. Vil det funke med et par sånne tabletter tro?

Fortsetter under...

Gjest til vilde
Skrevet

Nei, de vil sløve deg ned. Ta heller noen rolige avslappingsøvelser eller gå en tur. Det er menneskelig å være nervøs.

Petrine Eiffel
Skrevet

Huff, du må utføre pusteøvelser eller gå deg en tur for å roe nervene. Kan ikke ta smertestillende tabletter for DET da!!

Skrevet

Pinex forte vil i beste fall gjøre kroppen trøtt og slapp - ikke hodet.

Du har overskudd av adrenalin i kroppen, og det er det som gjør deg nervøs.

Noen enkle ting du kan gjøre:

- Fysisk aktivitet for å "bruke opp" adrenalinet. Har du tid til en joggetur/sykkeltur så gjør det. Hvis ikke kan du prøve å spenne alle musklene i kroppen maksimalt en liten stund og så slappe av. Gjenta flere ganger.

- Varme reduserer spenninger. Ta en varm dusj, men ikke dusj hodet!

- Mange mener at bananer fungerer som betablokkere og dermed kan redusere nervøsitetssymptomer.

Prøv å følge dagens rutiner og leve mest mulig normalt frem til prestasjonen.

Skrevet

Du sovner av Pinex Forte, ikke å anbefale for å roe ned nervene

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...