vilde Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Kan pinex forte roe nervene? Jeg er dritnervøs for noe jeg skal og har noen tabletter liggende i skapet. Enten det eller et par glass vin... Bare at jeg vil ikke lukte alkohol. Vil det funke med et par sånne tabletter tro? 0 Siter
Gjest til vilde Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Nei, de vil sløve deg ned. Ta heller noen rolige avslappingsøvelser eller gå en tur. Det er menneskelig å være nervøs. 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Huff, du må utføre pusteøvelser eller gå deg en tur for å roe nervene. Kan ikke ta smertestillende tabletter for DET da!! 0 Siter
carma Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Pinex forte vil i beste fall gjøre kroppen trøtt og slapp - ikke hodet. Du har overskudd av adrenalin i kroppen, og det er det som gjør deg nervøs. Noen enkle ting du kan gjøre: - Fysisk aktivitet for å "bruke opp" adrenalinet. Har du tid til en joggetur/sykkeltur så gjør det. Hvis ikke kan du prøve å spenne alle musklene i kroppen maksimalt en liten stund og så slappe av. Gjenta flere ganger. - Varme reduserer spenninger. Ta en varm dusj, men ikke dusj hodet! - Mange mener at bananer fungerer som betablokkere og dermed kan redusere nervøsitetssymptomer. Prøv å følge dagens rutiner og leve mest mulig normalt frem til prestasjonen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Du sovner av Pinex Forte, ikke å anbefale for å roe ned nervene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.