Gå til innhold

Hvilke butikker ville dere anbefalt for en som skulle se på de nyeste motene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja nå er ikke jeg spesielt opptatt av den nyeste trenden men har fått en mail fra en amerikaner som skal til Oslo på oppdrag for å se de nyeste trendene innen klær

Han jobbet for Adidas?

Dere som er litt motekyndige, har dere noen forslag?

litt flaut å si at jeg ikke har peiling i det hele tatt

Fortsetter under...

Skrevet

Det som er trendy her er jo for lengst "old news" i statene så litt rart at han kommer hit for å se på trendene?

Gjest Ikke egentlig
Skrevet

Det som er trendy her er jo for lengst "old news" i statene så litt rart at han kommer hit for å se på trendene?

Eh, nei.. Kanskje følger de motene sånn noenlunde i Hollywood, men da jeg var i bl.a Miami i fjor, gikk alle jentene i dongeribukse og hvite joggesko.

Skrevet

Eh, nei.. Kanskje følger de motene sånn noenlunde i Hollywood, men da jeg var i bl.a Miami i fjor, gikk alle jentene i dongeribukse og hvite joggesko.

Da har vi vært i ulike deler av Miami tydeligvis for da jeg var der for halvannet år siden opplevde jeg at det var mange trender der som ikke var kommet hit enda, men som kom hit i sommer. Forresten så går jo amerikanere mye i joggesko og jeans, det er jo i butikkene du må se.

Gjest Ikke egentlig
Skrevet

Da har vi vært i ulike deler av Miami tydeligvis for da jeg var der for halvannet år siden opplevde jeg at det var mange trender der som ikke var kommet hit enda, men som kom hit i sommer. Forresten så går jo amerikanere mye i joggesko og jeans, det er jo i butikkene du må se.

Var selvsagt i butikkene og så, men kan ikke si det var noen spesiell mote som dominerte de heller.

Skrevet

ja jeg syntes også at det vær sært. Foreslo at han heller skulle dra til Reykavik og se på moten der.

Men når jeg først skulle foreslo noe så sa jeg byporten og Bogstadveien

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...