Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor langt et elefantlårben er?

Vi lurer på om man faktisk kan få en elefant inn i en Toyota Yaris. ;)

Fortsetter under...

Skrevet

Aner ikke, men min søster har en Yaris og jeg kan garantere at du ikke får en fullvoksen elefant inni den! En elefantbaby derimot skulle du nok få inn.

Skrevet

Kult spørsmål. Men har jeg et svar? Jeg tipper 2-3 meter. Så da spørs det hvor diger en Yaris er, da:-)

Skrevet

Aner ikke, men min søster har en Yaris og jeg kan garantere at du ikke får en fullvoksen elefant inni den! En elefantbaby derimot skulle du nok få inn.

En babyelefant veier 120 kilo, så med litt omrokkering på seter går det sikkert bra. ;)

Vi tenkte egentlig å demontere elefanten, altså bare prøve å få inn skjelettet!

Skrevet

Kult spørsmål. Men har jeg et svar? Jeg tipper 2-3 meter. Så da spørs det hvor diger en Yaris er, da:-)

En elefant er ca 3 meter høy til skuldrene, så jeg tror kanskje ikke lårbenet er så langt...

Skrevet

En elefant er ca 3 meter høy til skuldrene, så jeg tror kanskje ikke lårbenet er så langt...

Tenkte på støttenna, jeg, ikke lårbeina. Oooops. Men støttenna må kanskje stikke ut av vinduet, da.

Annonse

Skrevet

En babyelefant veier 120 kilo, så med litt omrokkering på seter går det sikkert bra. ;)

Artig prosjekt, hold dol oppdatert. Får jo ikke sove før jeg vet om DET går:-)

Skrevet

Artig prosjekt, hold dol oppdatert. Får jo ikke sove før jeg vet om DET går:-)

Dumme reklame, vettu, som reklamerer for ny, større Yaris, og jammen meg plukker de ikke ut en elefant fra bilen.

Vi har ikke troen på det, men tenkte at det kunne jo hende at det gikk hvis man plukket elefanten fra hverandre i biter, sånn som de i den andre bilreklamen, der de har puttet en hel dinosaur inni en bil ...

Skrevet

Hvis alle beina tas fra hverandre og man kan stable dem så hensiktsmessig som mulig vil jeg tro det skulle gå. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...