Gå til innhold

Vil reise - men hvor?

Anbefalte innlegg

Elisabeth1365380359
Skrevet

Vi er to venner, på rundt 25 som ønsker å ta en helg i utlandet et sted. Det er jo så billige flybilletter for tiden. Vi vil reise fra oslo. Vi har ikke verdens beste økonomi, og en av oss må betale 2500 bare for å komme til oslo, så turen bør ikke koste for mye. vi trenger ikke å bo luksus...

Vi vil shoppe litt, og kose oss med god mat. Kultur er ikke det viktigste denne gangen.

Hvor bør vi reise? Noen forslag? Og si gjerne litt om plassen også hvis du vet. og eventuelt pris?

Fortsetter under...

Gjest Cezalion
Skrevet

Tallinn! Jeg har reist myye, men Tallinn er den fineste byen jeg har vært i. Veldig billig der også. Finner alt fra typiske estlanske varer, til svære kjøpesenter med de samme butikkene du finner her til lands. Gamlebyen i Tallinn er i tillegg fantastisk.

Elisabeth1365380359
Skrevet

Tallinn! Jeg har reist myye, men Tallinn er den fineste byen jeg har vært i. Veldig billig der også. Finner alt fra typiske estlanske varer, til svære kjøpesenter med de samme butikkene du finner her til lands. Gamlebyen i Tallinn er i tillegg fantastisk.

Hvilket flyselskap skal jeg da ta? Er grønn på alt;)

Gjest Cezalion
Skrevet

Du kan ta SAS Braathens direkte fra Gardermoen til Tallinn. Da vi reiste tok vi fly fra Gardermoen til Helsingfors. Overnattet i Helsingfors og tok hurtigbåt derfra (tok bare en time ca.) til Tallinn.

Skrevet

Har ikke vært der selv men jeg hører stadigvekk mye positivt om Praha.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Har ikke vært der selv men jeg hører stadigvekk mye positivt om Praha.

Jeg har vært i Praha tre ganger nå i løpet av noen få år.

Veldig flott by, med en fantastisk bebyggelse! Jeg vil heller til Praha igjen enn til Paris. (Har vært i Paris to ganger).

Annonse

Skrevet

Er enig i at Tallinn er kjempefint! Likte meg mye bedre der enn i Praha. Riga er også topp. Jeg tror Air Baltic har begynt å fly direkte fra Oslo til Tallin. Sjekk med Kilroy Travels (www.kilroytravels) de selger billetter til alle nå, ikke bare studenter.

delphina1365380402
Skrevet

Riga, Warzawa eller Berlin med Norwegean! T/r for ca kr 500.

Skrevet

norwegian flyr billig til krakow og der er det kjempefint og veldig billig også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...