Elisabeth1365380359 Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Vi er to venner, på rundt 25 som ønsker å ta en helg i utlandet et sted. Det er jo så billige flybilletter for tiden. Vi vil reise fra oslo. Vi har ikke verdens beste økonomi, og en av oss må betale 2500 bare for å komme til oslo, så turen bør ikke koste for mye. vi trenger ikke å bo luksus... Vi vil shoppe litt, og kose oss med god mat. Kultur er ikke det viktigste denne gangen. Hvor bør vi reise? Noen forslag? Og si gjerne litt om plassen også hvis du vet. og eventuelt pris? 0 Siter
Gjest Cezalion Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Tallinn! Jeg har reist myye, men Tallinn er den fineste byen jeg har vært i. Veldig billig der også. Finner alt fra typiske estlanske varer, til svære kjøpesenter med de samme butikkene du finner her til lands. Gamlebyen i Tallinn er i tillegg fantastisk. 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Skrevet 16. januar 2006 Tallinn! Jeg har reist myye, men Tallinn er den fineste byen jeg har vært i. Veldig billig der også. Finner alt fra typiske estlanske varer, til svære kjøpesenter med de samme butikkene du finner her til lands. Gamlebyen i Tallinn er i tillegg fantastisk. Hvilket flyselskap skal jeg da ta? Er grønn på alt;) 0 Siter
Gjest Cezalion Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Hvilket flyselskap skal jeg da ta? Er grønn på alt;) Du kan ta SAS Braathens direkte fra Gardermoen til Tallinn. Da vi reiste tok vi fly fra Gardermoen til Helsingfors. Overnattet i Helsingfors og tok hurtigbåt derfra (tok bare en time ca.) til Tallinn. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Har ikke vært der selv men jeg hører stadigvekk mye positivt om Praha. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Har ikke vært der selv men jeg hører stadigvekk mye positivt om Praha. Jeg har vært i Praha tre ganger nå i løpet av noen få år. Veldig flott by, med en fantastisk bebyggelse! Jeg vil heller til Praha igjen enn til Paris. (Har vært i Paris to ganger). 0 Siter
tiv Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Hvilket flyselskap skal jeg da ta? Er grønn på alt;) Er enig i at Tallinn er kjempefint! Likte meg mye bedre der enn i Praha. Riga er også topp. Jeg tror Air Baltic har begynt å fly direkte fra Oslo til Tallin. Sjekk med Kilroy Travels (www.kilroytravels) de selger billetter til alle nå, ikke bare studenter. 0 Siter
delphina1365380402 Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Riga, Warzawa eller Berlin med Norwegean! T/r for ca kr 500. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 norwegian flyr billig til krakow og der er det kjempefint og veldig billig også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.