Gå til innhold

Ca pris på sydentur.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye blir det for en hærlig sydentur for to voksne og et barn 10 år i 14 dager?

Utenfor skoleferie tenker vi, på vårparten.(ikke påske)

Samtidig så vil jeg gjerne høre hvor mye det går i lommepenger og mat?

(skal ikke snu på kronene)

Fortsetter under...

Gjest gode råd fra meg
Skrevet

Sjekk på nettsidene til de forskjellige reiseselskapene. Saga, Ving, StarTour og så videre..

Det staves forresten HERLIG, ikke HÆRLIG.. :)

Skrevet

Sjekk på nettsidene til de forskjellige reiseselskapene. Saga, Ving, StarTour og så videre..

Det staves forresten HERLIG, ikke HÆRLIG.. :)

Det var ikke det jeg ville ha, jeg ville liksom ha ca priser direkte på svar til meg :)

vil på herlig(ikke hærlig) tur!! ;)

Gjest Let selv
Skrevet

Det var ikke det jeg ville ha, jeg ville liksom ha ca priser direkte på svar til meg :)

vil på herlig(ikke hærlig) tur!! ;)

.

Annonse

Skrevet

Nå vi har vært i Spania i to uker, har vi brukt rundt 20-25 000 kr til mat og lommepenger. Vi har da spist ute hver kveld og ellers ikke snudd på kronene. Vi er to voksne og tre barn (en på bare ett år).

Skrevet

Nå vi har vært i Spania i to uker, har vi brukt rundt 20-25 000 kr til mat og lommepenger. Vi har da spist ute hver kveld og ellers ikke snudd på kronene. Vi er to voksne og tre barn (en på bare ett år).

Tusen Takk for svar!

Gjest nurejev
Skrevet

Takk du er fritatt.

Jeg syns ærlig talt du er litt vel kravstor, når du har fått et råd om hvor du skal lete, og avfeier de som har svart, og krever at folk sksl stille opp med enda mer opplysninger.

Hva med litt folkeskikk?

Skrevet

Jeg syns ærlig talt du er litt vel kravstor, når du har fått et råd om hvor du skal lete, og avfeier de som har svart, og krever at folk sksl stille opp med enda mer opplysninger.

Hva med litt folkeskikk?

Hehe ja du kan få sagt det du.

ikke tør du stå bak det du sier heller:)

Hadde ikke spurt hvis jeg hadde orket å pløye meg gjennom kataloger og nettsider.

Jeg vet jo av alle disse selskapene så det er ikke noe problem å finne dem.

Det jeg ville vite var sånn fort å raskt ca hvor mye vi tre måtte betale for en sydentur og evt lommepenger istedet for å pløye meg gjennom selv.

ja ikke alle er like snille her på dol å i kveld har jeg fått mange merkelig svar til meg med nye nick.. lurer hvilke nisser som står bak?

kanskje bare en? :))

Gjest amparro
Skrevet

Du må nok betale 17-20 tusen for reisen, hvis du vil bo bra. Vil du bo bra i juli ligger prisene nærmere 25 000. Så blir det + lommepenger da.

Skrevet

Du må nok betale 17-20 tusen for reisen, hvis du vil bo bra. Vil du bo bra i juli ligger prisene nærmere 25 000. Så blir det + lommepenger da.

takk for hyggelig svar!!

Jeg må altså regne med ca 40000 på en sydentur for oss med mat og lommepenger utenfor skoleferien.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...