Gjest ny mobil Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Jeg har kjøpt ny mobil, kan jeg lade opp mobilen før jeg setter i SIM-kortet? 0 Siter
Gjest ny mobil Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Det kan du fint gjøre! Sikker? Det står jo i bruksanvisningen at man først setter i sim-kortet, så ladder, så slår på osv. 0 Siter
Gjest Cezalion Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Sikker? Det står jo i bruksanvisningen at man først setter i sim-kortet, så ladder, så slår på osv. Om du skal bruke den med en gang, ja. SELVSAGT kan du lade den uten at SIM-kortet står i. 0 Siter
Gjest mobilverksted Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Det vil jeg ikke annbefale. Du kan risikere å brenne de actilineare "banene" i den. Noe som skjer fra tid til annen. 0 Siter
Gjest Tullprat Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Det vil jeg ikke annbefale. Du kan risikere å brenne de actilineare "banene" i den. Noe som skjer fra tid til annen. Tull. 0 Siter
Gjest ny mobil Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Det vil jeg ikke annbefale. Du kan risikere å brenne de actilineare "banene" i den. Noe som skjer fra tid til annen. Hvem skal jeg høre på? Nå ligger den på lading uten SIM-kort... 0 Siter
Gjest Eviola Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Hvem skal jeg høre på? Nå ligger den på lading uten SIM-kort... Heeelt trygt. 0 Siter
Gjest dama hans Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Sikker? Det står jo i bruksanvisningen at man først setter i sim-kortet, så ladder, så slår på osv. Åh, håper du har rett. Har også ladet opp et kort jeg venter på... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.