Gå til innhold

Så stille det var her da.........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mirakel*2?

orker ikke å skrive inn her før jeg har testet. Har ikm imorgen eller overimorgen. Jeg har som mål å ikke teste før noen dager etter for å se om mensen kommer istedenfor negativ test atter en gang. Jeg prøver å ikke være så håpefull. Ikke noe problem egentlig. Jeg har typiske "nåkommermensensnart"symptomene. Så jeg regner med at imorgen er den her.

orker ikke å skrive inn her før jeg har testet. Har ikm imorgen eller overimorgen. Jeg har som mål å ikke teste før noen dager etter for å se om mensen kommer istedenfor negativ test atter en gang. Jeg prøver å ikke være så håpefull. Ikke noe problem egentlig. Jeg har typiske "nåkommermensensnart"symptomene. Så jeg regner med at imorgen er den her.

Er du lei nå mirakel*2??? Du virker veldig negativ, men skjønner det godt ang testing. Jeg skal ha mens på torsdag, jeg vet den kommer har ikke gjort noe har tross alt vært borte i 17 dager. men må ikke gi opp vennen. Sender over positive tanker til deg

Jeg har IKM til helga..Og regner med at den kommer som vanlig...

Gjest mirakel*2?

Er du lei nå mirakel*2??? Du virker veldig negativ, men skjønner det godt ang testing. Jeg skal ha mens på torsdag, jeg vet den kommer har ikke gjort noe har tross alt vært borte i 17 dager. men må ikke gi opp vennen. Sender over positive tanker til deg

nei, jeg er ikke spesielt lei ennå, men jeg er inne i en periode der jeg klarer å slappe litt av og ikke tenke på det hele tiden. Idag kom jeg plutselig på at oi jeg har ikm imorgen. De andre pp har jeg telt ned og vært overlykkelig for hver dag som har gått.

Jeg håper jeg klarer å la være å teste imorgen. Nå skal det gå sport i å se hvor mange dager jeg klarer å vente:)

Annonse

nei, jeg er ikke spesielt lei ennå, men jeg er inne i en periode der jeg klarer å slappe litt av og ikke tenke på det hele tiden. Idag kom jeg plutselig på at oi jeg har ikm imorgen. De andre pp har jeg telt ned og vært overlykkelig for hver dag som har gått.

Jeg håper jeg klarer å la være å teste imorgen. Nå skal det gå sport i å se hvor mange dager jeg klarer å vente:)

Det var godt å høre at du klarer å slappe av. Ingenting som er bedre.

Jeg tror du klarer å vente med testen, siden du er så avslappet.

Skal krysse fingrene for deg.

Gjest mirakel*2?

Jeg har IKM til helga..Og regner med at den kommer som vanlig...

det er egentlig lurt å ha en slik innstilling. Da får en kanskje en ørliten mindre skuffelse hvis mensen faktisk kommer.

Neste (?) pp skal jeg følge et tips som en annen hadde fått av en gynokolog (leste det på en annen side). Gynekologen hadde visst gitt det rådet i mange år og det funket. Også på hun som hadde skrevet dette innlegget.

En begynner å ha sex på den 10. dagen etter første mensdag. Mannen må ha tømt seg 5 dager før den 10. dagen, altså 5 dager etter første mensdag. Deretter har en sex annenhver dag i 1 uke. Etter sex blir en liggende over natten, uten å reise seg.

Dette skulle visst funke, så da blir det utprøvd av oss;)

Gjest mirakel*2?

Det var godt å høre at du klarer å slappe av. Ingenting som er bedre.

Jeg tror du klarer å vente med testen, siden du er så avslappet.

Skal krysse fingrene for deg.

men søren! Jeg skulle ikke skrive inn her på dette forumet for nå merker jeg nysgjerrigheten begynner å våkne;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...