Gå til innhold

Hva har du i lån?

Anbefalte innlegg

Gjest lissemor
Skrevet

Hva har dere i lån?

Vi har ca 750 000.

Svar gjerne anonymt om du vil.

Grunnen til at jeg spør er at vi har byggeplaner,men jeg har vondt i magen av å tenke på lån på ca 2 mill....

Fortsetter under...

Skrevet

Det er jo litt uinteressant å vite hvor mye folk har i lån uten å vite hva de tjener, da.

Skrevet

samlet lån:760'

samlet inntekt: 510'

Vi har det greit økonomisk og har god tid. ingen av oss ønsker å endre på det. Tar opp litt mer til oppussing om ikke så lenge og da øker vi lånetiden et par år. Den er 8 år fra før.

Gjest student, ca 1 1/2 år igjen
Skrevet

Vi har vel ca kr 776.000,- i huslån.

Etterhvert får jeg et studielån på ca kr 320,000,-. Akkurat det gruer jeg meg til å begynne å betale tilbake på... Men med en jobb så går vel det også, skulle jeg tro.

Annonse

Skrevet

Har ca 70.000 igjen på huslån + omtrent det samme på bilen.

Skrevet

1,2 millioner. Med en singel inntekt på 340 000.

Gjest drømmer om lottopremie ...
Skrevet

2,5 mill. og 1 mill i inntekt på to lønninger.

Gjest vil ha fulltidsjobb
Skrevet

Samlet har vi sikkert 1,8 millioner i lån. Samboer tjener 230 000 kr i året, jeg tjener ca 120 000 kr i året + lån fra lånekassa. Jeg synes at vi aldri har penger til overs, men håper at det ordner seg hvis jeg får fulltidsjobb. Vi har forresten 2 barn, så vi har utgifter til barnehage/ SFO

Gjest "Nicket" du ønsker å benytte
Skrevet

70000 i studielån - 1,2 i huslån

en inntekt på 250.000

Annonse

Gjest Shira12
Skrevet

1 million i huslån.

Vi har to inntekter, han har en vanlig jobb med gjennomsnittsinntekt.

Jeg er midl ufør nå, og har ikke så kjempe mye. Men vi greier oss, og huset er helt nytt, flytter inn nå om dagen :o)

Har ett barn.

Gjest Papirstrimler
Skrevet

1 million i huslån.

Vi har to inntekter, han har en vanlig jobb med gjennomsnittsinntekt.

Jeg er midl ufør nå, og har ikke så kjempe mye. Men vi greier oss, og huset er helt nytt, flytter inn nå om dagen :o)

Har ett barn.

Hva feiler deg da (hvilken sykdom) ?

Skrevet

Litt i underkant av 1,1 mill. med hus, bil og studielån. Tilsammen har vi en inntekt på ca 620.000.

Skrevet

Jeg har mye i lån, mellom 3,5 og 4, men er nok nærmere 3,5 enn 4.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...