Gå til innhold

Hva har du i lån?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har 1.2 totalt på hus og bil i lån. Samlet inntekt på 800 000.

Fortsetter under...

Skrevet

0,-

Eier både hus og to biler.

Jeg og sambis har ca 400.000 til sammen i inntekt.

Skrevet

Jeg og mannen har til sammen ca 1 050 000 i gjeld. Vi tjener til sammen ca 800 000,-

Gjest Litt pysete når det gjelder gjeld
Skrevet

Vi har ca 950.000 i lønn til sammen, kun 400.000 i gjeld ;-)

Gjest Ikke noe alle trenger å vite
Skrevet

Vi har samlet inntekt på ca 1,3 mill. Og lån på 2,5, er innenfor 60%.

Skrevet

2,85 mill i lån og totalinntekt på ca. 1,8 mill (to inntekter)

Annonse

Skrevet

Hvor mye dere kan ha i gjeld på nytt hus uten å få dårlig råd er veldig avhengig av mer enn bare lånets størrelse.

Størrelsen på inntekt er en selvfølgelighet. Og så et spørsmål om utleiemulighet? Bare det kan fort dekke renter og avdrag på en gjeld på 500-800 tusen for en "normal" utleiedel - noe avhengig av beliggenhet selvfølgelig.

Og så er det viktig å vurdere langtids sikkerhet i forbindelse med jobb. Hva hvis en av dere blir arbeidsledig for en stund?

Så de svarene du får på de spørsmålene du stiller vil ikke (og bør ikke) kunne hjelpe deg nevneverdig på det du lurer på.

Gjest utennickdennegang
Skrevet

Vi tjener til sammen ca. 1,2 mill. og har ca. 1,5 mill. i lån.

Gjest mistet nicket jeg også :-)
Skrevet

Vi har 1.2 mill i huslån, huset er verdt ca 1.8 mill. På bil har vi ca. 300 000 i lån. Vi har en samlet inntekt på 700 000. Vi klarer oss helt greit....

Annonse

Gjest Shira12
Skrevet

Hva feiler deg da (hvilken sykdom) ?

Jeg har en sjelden blæresykdom (syke celler i blæra).

Hvorfor lurer du på det?

Gjest Papirstrimler
Skrevet

Jeg har en sjelden blæresykdom (syke celler i blæra).

Hvorfor lurer du på det?

Jeg var bare nysjerrig :-)

Jeg har aldri hørt om den sykdommen, derfor ble jeg nå enda mere nysjerrig.

Kan jeg spørre hva den går ut på og hvilke symptomer som var de første som meldte seg?

Er det en sjelden sykdom?

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg var bare nysjerrig :-)

Jeg har aldri hørt om den sykdommen, derfor ble jeg nå enda mere nysjerrig.

Kan jeg spørre hva den går ut på og hvilke symptomer som var de første som meldte seg?

Er det en sjelden sykdom?

Jeg hadde diagnosen Interstitiell Cystitt, den er reltivt sjelden, men nå som urologene vet hva det er, er det lettere og sette diagnose.

Nå har jeg den diagnosen fremdeles, men i tillegg har jeg noe som ikke har noe navn. Hele blæra er spist opp av allergiceller, histamin heter de.

Slike celler kan man ha i nesen om man sliter med allergi, hvordan de har forvillet seg inn i min blære er det ingen som helt vet.

Jeg har forøvrig ingen andre allergier.

Dette gjør at blæra mi ikke tåler min egen urin, store smerter og jeg må tømme blæra ofte. Nå er jeg oppe i 50 ganger sånn ca i døgnet.

Kan holde meg, men da blir smertene utholdelige.

Kroppen er nå nedkjørt etter mange års sykdom og mange mislykkede behandlingsforsøk, det er litt uenighet blandt spesialister om dette virker inn på andre ting i kroppen.

Men uansett hva de måtte mene så sliter jeg med ledd, og dårlig immunforsvar.

Har prøvd det som er og prøve av behandling, og skal nå operere bort hele rukkelet.

Rikshospitalet har sammarbeidet med urologer i København, men nå er det ikke flere behandlingsmetoder igjen.

Fikk du stilnet nyskjerrigheten din nå? ;-)

Er du ny her? Har ikke sett nicket ditt før skjønner du. :o)

Gjest Papirstrimler
Skrevet

Jeg hadde diagnosen Interstitiell Cystitt, den er reltivt sjelden, men nå som urologene vet hva det er, er det lettere og sette diagnose.

Nå har jeg den diagnosen fremdeles, men i tillegg har jeg noe som ikke har noe navn. Hele blæra er spist opp av allergiceller, histamin heter de.

Slike celler kan man ha i nesen om man sliter med allergi, hvordan de har forvillet seg inn i min blære er det ingen som helt vet.

Jeg har forøvrig ingen andre allergier.

Dette gjør at blæra mi ikke tåler min egen urin, store smerter og jeg må tømme blæra ofte. Nå er jeg oppe i 50 ganger sånn ca i døgnet.

Kan holde meg, men da blir smertene utholdelige.

Kroppen er nå nedkjørt etter mange års sykdom og mange mislykkede behandlingsforsøk, det er litt uenighet blandt spesialister om dette virker inn på andre ting i kroppen.

Men uansett hva de måtte mene så sliter jeg med ledd, og dårlig immunforsvar.

Har prøvd det som er og prøve av behandling, og skal nå operere bort hele rukkelet.

Rikshospitalet har sammarbeidet med urologer i København, men nå er det ikke flere behandlingsmetoder igjen.

Fikk du stilnet nyskjerrigheten din nå? ;-)

Er du ny her? Har ikke sett nicket ditt før skjønner du. :o)

Jeg er ikke ny, er her litt fra og til, ikke samme nick som her.

Høres helt forferdelig ut de plagene dine, jeg har aldri hørt om noe lignende, stakkars deg. :(

Lykke til videre, håper du får bedre dager!

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg er ikke ny, er her litt fra og til, ikke samme nick som her.

Høres helt forferdelig ut de plagene dine, jeg har aldri hørt om noe lignende, stakkars deg. :(

Lykke til videre, håper du får bedre dager!

Takk for det.

Denne operasjonen tar nok vekk hovedproblemet, så får vi håpe at det ikke blir så mye komplikasjoner. Men til syvende og sist får jeg styringen over livet tilbake, da skal jeg heller takle en litt kranglete kropp :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...