Gå til innhold

Ville du fløyet med dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Aeroflot
Skrevet

Jeg er kanskje litt vel skeptisk men jeg har faktisk ikke hørt om flyselskapet Aeroflot. Det er russisk. Ville du fløyet med det? De hadde mye lavere priser enn Lufthansa, KLM, BA osv, så sånn sett er du jo genialt..

Fortsetter under...

Skrevet

Aeroflot er - eller var - det statlige flyselskapet i det tidligere Sovjetunionen.

Som etter Glasnost har forsøkt etter beste evne å overleve i et kapitalistisk basert samfunn.

Det har vært en og annen artikkel om Aeroflot vedrørende dårlig vedlikehold - men mer av typen forsinkede avganger enn av typen katastrofer.

Lenge siden sist jeg hørte noe særskilt negativt om dem og - så de er nok greie å reise med.

Men tror ikke man skal forvente all verdens komfort dog.

Skrevet

Hei.

Ja, Aeroflot var det statlige flyselskapet i Sovjetunionen. Da hadde det et frynsete rykte spesielt på innenlandsrutene. Men i de siste årene har jeg ikke hørt noe negativt om de. De ville heller ikke fått lov til å lande i Europa dersom kvaliteten var for dårlig.

Ofte er det en sammenheng mellom pris og service. Les mer her : http://www.aeroflot.com/eng/

De samarbeider blant annet med Air France.

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke gjort. Har flydd med de en gang for lenge siden og det var et jalla-fly. Jeg antar at de har blitt bedre siden de får liv til å fly i Europa, men jeg fikk skrekken.

Skrevet

Jeg har reist en god del med dem. Stort sett har det vært ok, flyene har vært ganske nye, og overraskende god mat. Problemet er om du skal mellomlande (feks i Moskva) og ikke rekker flyet videre.. Ikke tro at du kommer med et annet fly, nei - da må du sitte inne på verdens tristeste hotell til neste dag. Og du får ikke gå ut, for du har ikke visum!

Men fra Oslo til Moskva og tilbake igjen er det helt greit!

Annonse

Skrevet

Jeg har flydd med rare flyselskap flere ganger, Tarom, Aeroflot, et iransk som jeg ikke husker.

Ikke store forskjellen, den er størst i pris.

delphina1365380402
Skrevet

Mange millioner mennesker flyr med Aeroflot årlig! Jeg kjenner mange som bruker Aeroflot til Thailand - veldig rimelig. Sikkert like bra som mange andre selskaper. Selv er jeg alltid i tvil om Air France, de virker lurvete - men de interkontinentale billettene er uforskammet rimelige.

Skrevet

Ja, jeg har reist med AEROFLOT.

( og det gikk jo bra.)

Trangt og loslitt.Glad vi ikke visste om den tekniske standarden !

Mange fyvertinner.

Hele serveringen under reisen fra St. Petersburg til Svartehavet bestod av 1/2 krus Cola , tror faktisk det var cola, ellers måtte det være en veldig bra etterligning.

Men ellers var hele turen veldig interessant,

Skrevet

De flyr bare til Gulag, der blir du satt på slavarbeid. Det er den moderne tids shanghaiing.

Gjest lysrøret
Skrevet

Jeg har hørt at man skal unngå russiske fly. Og det var innside info fra norge.

Men når det er sagt så har det jo nå kommet frem snusk om airbusser også fra europa så det finnes noe overalt egentlig.

Skrevet

Jeg hadde ikke fløyet med dem. Betaler heller litt ekstra for å føle meg trygg.

Annonse

Skrevet

Jeg antar at de ansatte i Aeroflot ikke har noe høyre dødsønske enn andre, så de er sikkert like gode som noe annet.

Skrevet

Aeroflot-fly faller jo ned av og til, men er ikke på listen over de farligste flyselskap i verden.

Den listen domineres riktignok av selskaper i tidligere Sovjetunionen, samt afrikanske, men Aeroflot er nok bra hvis du abosolutt skal de kanter av verden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...