Patsi Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Nå er jeg snart en fiks ferdig bussjåfør! I dag gikk vi igjennom oppgavekortene jeg kan få på oppkjøringa. Jeg lærte bla.a. hvordan man sjekker om det er lekkasjer i bremsesystemet, og jeg la på kjetting. Torsdag er det to kjøretimer til, før jeg har oppkjøring klokka tolv! Kryssede fingre og tær mottas med takk :-) 0 Siter
tonie Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 *krysser i vei* Jeg tør knapt nok å kjøre bil, så jeg er stum av beundring:-) 0 Siter
Patsi Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Skrevet 16. januar 2006 *krysser i vei* Jeg tør knapt nok å kjøre bil, så jeg er stum av beundring:-) Takk takk :-) Å kjøre buss er kjempemoro, ikke noe skummelt :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Så tøff du er! *Stum av beundring* Jeg tør ikke kjøre bil engang jeg... Men jeg har kjørt snøscooter og det var råtøft! ;o) 0 Siter
Patsi Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Skrevet 16. januar 2006 Så tøff du er! *Stum av beundring* Jeg tør ikke kjøre bil engang jeg... Men jeg har kjørt snøscooter og det var råtøft! ;o) Hehe, jeg har alltid likt å kjøre - og hatt en fasinasjon for store kjøretøyer. Det er kjempemoro! 0 Siter
matildes mor Skrevet 16. januar 2006 Skrevet 16. januar 2006 Krysser fingrene for deg og ønsker deg lykke til med oppkjøringen!!! Det går nok bra skal du se:-) Og du har helt rett-det er ikke skummelt å kjøre stor bil! Tvi tvi:-) 0 Siter
Patsi Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Skrevet 16. januar 2006 Krysser fingrene for deg og ønsker deg lykke til med oppkjøringen!!! Det går nok bra skal du se:-) Og du har helt rett-det er ikke skummelt å kjøre stor bil! Tvi tvi:-) Takk takk :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.