DarkPink Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Enda en gjespende kjedelig historie om problemer i et forhold osv. Men kanskje det er noen som gidder å lese det, og har noen gode, konstruktive svar å komme med. Og jeg _vet_ at feilen ligger hos meg her, så vær så snill å spar dere for de kvasse kommentarene. Kjæresten min og jeg har vært sammen i et år, og litt på og av i det siste. Forholdet fikk en stor oppblomstring etter at det ble slutt, der han _virkelig_ skjerpet seg angåande mye av det som var roten til problemene. En ting sitter imidlertid igjen, og det ligger hos meg. Jeg fikser ikke eksen hans. Idag sa han for første gang, alvorlig, at han elsket meg, og at han aldri hadde elsket noen høyere. Dette er en mann som du ikke mange ganger i livet hører si slike ting, og jeg ble rørt til tårer. Likevel kommer tanken på eksen hans igjen med en gang, og ødelegger for gleden. Jeg tenker på henne flere ganger om dagen. Jeg tenker at han, vennene hans og familien hans likte henne bedre, syns hun var penere og flinkere og alt det der. Og jeg har god selvtillitt, personlig liker jeg meg bedre enn henne, for å si det sånn. Men det er det hva andre, og spesielt kjæresten min, synes. Det er imidlertid ikke helt uten grunn jeg føler det slik. Vi møttes over nettet (men vi er ikke stygge og desperate.. =p), og det var først bare en løs pratetone mellom oss før det ble noe flørting. Og i denne første perioden fortalte han om hvor vanvittig pen eksen hans var, og hvor fint de hadde hatt det sammen. Han har også, etter vi var sammen, besøkt henne en gang og løyet for meg om det. Han sa at det var fordi han visste hvor mye mistenksomhet og bråk det ville bli om han fortalte at han skulle dit. Og han spsite middag med henne og foreldrene hennes en kveld de var i samme by. Han har hele forholdet bedyret at han er totalt over henne, at han liker meg bedre, osv, men jeg greier ikke å tro ham etter alt dette, uansett. Alt han sier støter bare på en svær mur. Jeg fisker henne ikke. Jeg hater henne, og skulle ønske hun var død. Hun ødelegger for forholdet mitt, og har blitt en besettelse. Hva i all verden kan jeg gjøre for å bli kvitt henne? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214440-mitt-forhold/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synkronsvømmer Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Trår til med et svar du ikke vil høre: Spørsmålet HAN etterhvert kan komme til å stille seg, er hva han skal gjøre for å bli kvitt deg. Da kanskje det finns en mulighet for å bli "kvitt" eksen hans. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214440-mitt-forhold/#findComment-1572174 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurtt Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Heldigvis finnes det ingen ekser som hefter her Jeg er redd han fyren ser på deg som en nødløsning, at han løper tilbake til henne så snart hun vil ha han tilbake. For det er hun som slo opp, ik sant? For å forsikre seg om at han har deg i mellomtiden, sier han at han elsker deg, for man tar det man får. Hadde eksen vært luft for han, ville han kutta kontakten med henne og ekssvigersene tvert og for godt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214440-mitt-forhold/#findComment-1572182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Trår til med et svar du ikke vil høre: Spørsmålet HAN etterhvert kan komme til å stille seg, er hva han skal gjøre for å bli kvitt deg. Da kanskje det finns en mulighet for å bli "kvitt" eksen hans. Jeg vet for så vidt det. Men han er ganske tolmodig med dette, i og med at det er han som har stått for de fleste andre problemene i forholdet, og vært den som gjorde at dette ble et problem in the first place. Det er han som har vært pådriveren hele tiden for at vi skal bli sammen igjen. Han sa idag at han elsket meg, uten at jeg har sgat det til ham. Spørsmålet vi begge lurer på nå, er hvordan jeg kan få bukt med dette udyret, _uten_ å måtte slå opp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214440-mitt-forhold/#findComment-1572184 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Heldigvis finnes det ingen ekser som hefter her Jeg er redd han fyren ser på deg som en nødløsning, at han løper tilbake til henne så snart hun vil ha han tilbake. For det er hun som slo opp, ik sant? For å forsikre seg om at han har deg i mellomtiden, sier han at han elsker deg, for man tar det man får. Hadde eksen vært luft for han, ville han kutta kontakten med henne og ekssvigersene tvert og for godt. Hva i innlegget fikk deg til å trekke de konklusjonene? (Spør bare fordi jeg lurer på om det er noe jeg overser) Det tok ett år før han sa at han elsket meg, og jeg har hverken sagt det til ham, eller gitt uttrykk for at han bør si det til meg. Hun har villet ha ham tilbake flere ganger, men han sa nei, også før han møtte meg. Det er nå 3-4 år siden de slo opp, og han sier at han er helt over henne. De har ikke hatt kontakt det siste halve året foruten bursdagshilsen på sms. Da jeg slo opp med ham, tok han heller ikke kontakt med henne, men jobbet for å få meg tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214440-mitt-forhold/#findComment-1572189 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurtt Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hva i innlegget fikk deg til å trekke de konklusjonene? (Spør bare fordi jeg lurer på om det er noe jeg overser) Det tok ett år før han sa at han elsket meg, og jeg har hverken sagt det til ham, eller gitt uttrykk for at han bør si det til meg. Hun har villet ha ham tilbake flere ganger, men han sa nei, også før han møtte meg. Det er nå 3-4 år siden de slo opp, og han sier at han er helt over henne. De har ikke hatt kontakt det siste halve året foruten bursdagshilsen på sms. Da jeg slo opp med ham, tok han heller ikke kontakt med henne, men jobbet for å få meg tilbake. Hvordan vet du at han snakker sant? Enkelte menn er eksperter på å dikte opp historier... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214440-mitt-forhold/#findComment-1572192 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Hvordan vet du at han snakker sant? Enkelte menn er eksperter på å dikte opp historier... Hvorfor velger du å tro at han lyver fremfor at han prater sant? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214440-mitt-forhold/#findComment-1572194 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurtt Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hvorfor velger du å tro at han lyver fremfor at han prater sant? Jeg synes det var rart han spiste middag med henne og hennes foreldre osv, og atpåtil løy om det. Det var mildt sagt mistenkelig, hvorfor? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214440-mitt-forhold/#findComment-1572206 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg synes det var rart han spiste middag med henne og hennes foreldre osv, og atpåtil løy om det. Det var mildt sagt mistenkelig, hvorfor? Han løy ikke om middagen. Han løy om den kvelden han og to andre så film hos henne da han var i hjembyen sin. _Det_ var mistenklig, og det er mye av grunnen til at jeg ikke takler hora, men han forsvarte seg med at han ville bare kunne si ja til å treffe gamle venner, og han trodde jeg ville nekta ham hvis han safra p forhånd. Middagen sa han fra om på forhånd. De var i området, og foreldrene hennes inviterte ham med ut på middag, og han syntes det ble dumt å si nei. Det ble jeg bare litt forbanna for, men mest på foreldrene hennes, da de visste at han hadde ny dame. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214440-mitt-forhold/#findComment-1572211 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 "Jeg hater henne, og skulle ønske hun var død. Hva i all verden kan jeg gjøre for å bli kvitt henne?" Hehe, tja... Neida. Hva kan du gjøre? Det "lurrt" skriver over er absurd, og jeg kan i hvert fall ikke lese noe sånt i ditt innlegg. Men det er deg han er sammen med nå. Det er ditt valg. Hvorfor skal du ikke tro ham på at han elsker deg høyere enn han har elsket noen andre? Du skriver at han ikke er en som slenger ut seg med den slags påstander. Så egentlig kan jeg ikke helt se hvordan det skal være mulig å gi deg noen råd. Det er deg han er sammen med. Det er deg han elsker. Har du i det hele tatt noen grunn til å mistro ham? Hvis ikke: Du får bare ta tiden til hjelp. Dine såre følelser for hans eks vil helt sikkert gå over med tid og stunder. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214440-mitt-forhold/#findComment-1572212 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 "Jeg hater henne, og skulle ønske hun var død. Hva i all verden kan jeg gjøre for å bli kvitt henne?" Hehe, tja... Neida. Hva kan du gjøre? Det "lurrt" skriver over er absurd, og jeg kan i hvert fall ikke lese noe sånt i ditt innlegg. Men det er deg han er sammen med nå. Det er ditt valg. Hvorfor skal du ikke tro ham på at han elsker deg høyere enn han har elsket noen andre? Du skriver at han ikke er en som slenger ut seg med den slags påstander. Så egentlig kan jeg ikke helt se hvordan det skal være mulig å gi deg noen råd. Det er deg han er sammen med. Det er deg han elsker. Har du i det hele tatt noen grunn til å mistro ham? Hvis ikke: Du får bare ta tiden til hjelp. Dine såre følelser for hans eks vil helt sikkert gå over med tid og stunder. Tusen takk for et modent og konstruktivt svar, du imponerer meg SDD! =) Han er igrunn typen til å slenge rundt seg med lovord, men ikke akkurat elsker deg. Det gjorde inntrykk på meg, derfor er det så synd at eksen hans skal stå i veien og ødelegge. Jeg har jo grunn til å mistenke ham? I og med at han har løyet (èn gang, som jeg vet om, men det fant jeg ut selv, så jeg er redd der kan være mer) om møtet, og priset hennes skjønnhet og vesen til meg før han fant ut at han ble forelska i meg. Du som er mann.. kan korttenkte løgnere virkelig innse hva de har mistet, og snu helt på flisa, eller er jeg dum som vurderer å stole på ham? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214440-mitt-forhold/#findComment-1572221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hva i innlegget fikk deg til å trekke de konklusjonene? (Spør bare fordi jeg lurer på om det er noe jeg overser) Det tok ett år før han sa at han elsket meg, og jeg har hverken sagt det til ham, eller gitt uttrykk for at han bør si det til meg. Hun har villet ha ham tilbake flere ganger, men han sa nei, også før han møtte meg. Det er nå 3-4 år siden de slo opp, og han sier at han er helt over henne. De har ikke hatt kontakt det siste halve året foruten bursdagshilsen på sms. Da jeg slo opp med ham, tok han heller ikke kontakt med henne, men jobbet for å få meg tilbake. "Det tok ett år før han sa at han elsket meg, og jeg har hverken sagt det til ham, eller gitt uttrykk for at han bør si det til meg. Hun har villet ha ham tilbake flere ganger, men han sa nei, også før han møtte meg. Det er nå 3-4 år siden de slo opp, og han sier at han er helt over henne. De har ikke hatt kontakt det siste halve året foruten bursdagshilsen på sms. Da jeg slo opp med ham, tok han heller ikke kontakt med henne, men jobbet for å få meg tilbake." Så hvorfor er du så sjalu på eksen hans?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214440-mitt-forhold/#findComment-1572231 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurtt Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Han løy ikke om middagen. Han løy om den kvelden han og to andre så film hos henne da han var i hjembyen sin. _Det_ var mistenklig, og det er mye av grunnen til at jeg ikke takler hora, men han forsvarte seg med at han ville bare kunne si ja til å treffe gamle venner, og han trodde jeg ville nekta ham hvis han safra p forhånd. Middagen sa han fra om på forhånd. De var i området, og foreldrene hennes inviterte ham med ut på middag, og han syntes det ble dumt å si nei. Det ble jeg bare litt forbanna for, men mest på foreldrene hennes, da de visste at han hadde ny dame. Han følte vel litt status ovenfor kameratene da, ved at flere damer ville ha han. Kansje noen av kompisene hans var eller er intressert i henne også? Eller kansje de fixet det for henne så typen din kom en kvelden? Jeg synes du burde bli bedt med den kvelden. Vil hun exen fremdeles ha han tilbake tror du? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214440-mitt-forhold/#findComment-1572234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 "Det tok ett år før han sa at han elsket meg, og jeg har hverken sagt det til ham, eller gitt uttrykk for at han bør si det til meg. Hun har villet ha ham tilbake flere ganger, men han sa nei, også før han møtte meg. Det er nå 3-4 år siden de slo opp, og han sier at han er helt over henne. De har ikke hatt kontakt det siste halve året foruten bursdagshilsen på sms. Da jeg slo opp med ham, tok han heller ikke kontakt med henne, men jobbet for å få meg tilbake." Så hvorfor er du så sjalu på eksen hans?? Hehe. Godt spørsmål. Men dette er bare ting jeg greier å si med klørne ute til de som mistenker ham. Ikke til meg selv. Hva om alt er bare løgn? Svarer noen "med ham", derimot, kommer alle argumentene for at han ikke er til å stole på. Jeg burde kanskje satset på en karriere som programleder i debattprogram.. =p 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214440-mitt-forhold/#findComment-1572238 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Han følte vel litt status ovenfor kameratene da, ved at flere damer ville ha han. Kansje noen av kompisene hans var eller er intressert i henne også? Eller kansje de fixet det for henne så typen din kom en kvelden? Jeg synes du burde bli bedt med den kvelden. Vil hun exen fremdeles ha han tilbake tror du? Jeg skjønner ikek hva du mener med de første spørsmålene. Jeg synes også jeg burde blitt bedt med den kvelden. Jeg vet ikke om hun fremdeles vil ha ham tilbake, men jeg tror egentlig ikke det. Da hadde hun vel tatt mer kontakt. Men jeg er samtidig redd for det, hvertfall på dårlige dager. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214440-mitt-forhold/#findComment-1572244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Tusen takk for et modent og konstruktivt svar, du imponerer meg SDD! =) Han er igrunn typen til å slenge rundt seg med lovord, men ikke akkurat elsker deg. Det gjorde inntrykk på meg, derfor er det så synd at eksen hans skal stå i veien og ødelegge. Jeg har jo grunn til å mistenke ham? I og med at han har løyet (èn gang, som jeg vet om, men det fant jeg ut selv, så jeg er redd der kan være mer) om møtet, og priset hennes skjønnhet og vesen til meg før han fant ut at han ble forelska i meg. Du som er mann.. kan korttenkte løgnere virkelig innse hva de har mistet, og snu helt på flisa, eller er jeg dum som vurderer å stole på ham? Jeg skrev noe feil over. Det skulle ikke stå "det er ditt valg". Det skulle stå "det er deg han har valgt". Etter hva du skriver ser jeg ingen grunn til at du ikke skal tro ham. Du kjenner ham jo best. Er han en fyr som lyver? Den ene løgnen kan vel i verste fall karakteriseres som meget hvit. Hvis han var i sitt hjembygd og møtte sine venner, også henne? Hvis han vet hvor sterkt du misliker henne forstår jeg faktisk at han holdt kjeft om det. Jeg hadde nok gjort det samme selv, i hvert fall hvis jeg hadde visst hvor til de grader du misliker denne jenta. Jeg ser at han snakket om hennes abnorme skjønnhet, etter hva jeg forsto før dere begynte å rote, men jeg ville ikke hengt meg opp i det. Helvete. Vi er bare gutter. Litt enkle. Har vi rota med en skjønnhet holder vi ikke kjeft om det til venner. Og da var du vel bare en han snakket med? Kanskje han til og med overdrev litt for å fortelle deg at han har draget? Muligens har du også spurt ham om hun var pen? Typisk jenter, i så fall. Det ville jeg i hvert fall ikke hengt meg opp i, og selv om hun skulle være Miss Norway ville jo ikke det betydd en døyt i forhold til andre kvaliteter, og de har åpenbart du, all den tid han er sammen med deg. Når en mann som vanligvis ikke slenger om seg med "jeg elsker deg"-fraser, forteller deg at han elsker deg og at han aldri har følt noe sånt for andre jenter, ville jeg definitivt trodd ham. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214440-mitt-forhold/#findComment-1572245 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg skjønner ikek hva du mener med de første spørsmålene. Jeg synes også jeg burde blitt bedt med den kvelden. Jeg vet ikke om hun fremdeles vil ha ham tilbake, men jeg tror egentlig ikke det. Da hadde hun vel tatt mer kontakt. Men jeg er samtidig redd for det, hvertfall på dårlige dager. Samme om hun vil ha ham tilbake. Hun har forsøkt før, og han vil ha deg. Det har vært slutt, etter hva jeg husker var det du som gjorde det slutt, og han forsøkte fortsatt å få deg tilbake. Ikke henne. Nei, du er safe! Det er helt klart deg han vil ha. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214440-mitt-forhold/#findComment-1572249 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hehe. Godt spørsmål. Men dette er bare ting jeg greier å si med klørne ute til de som mistenker ham. Ikke til meg selv. Hva om alt er bare løgn? Svarer noen "med ham", derimot, kommer alle argumentene for at han ikke er til å stole på. Jeg burde kanskje satset på en karriere som programleder i debattprogram.. =p He he.. det er nok veldig vanlig å reagere sånt =) Har du møtt denne dama eller? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214440-mitt-forhold/#findComment-1572260 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 Jeg skrev noe feil over. Det skulle ikke stå "det er ditt valg". Det skulle stå "det er deg han har valgt". Etter hva du skriver ser jeg ingen grunn til at du ikke skal tro ham. Du kjenner ham jo best. Er han en fyr som lyver? Den ene løgnen kan vel i verste fall karakteriseres som meget hvit. Hvis han var i sitt hjembygd og møtte sine venner, også henne? Hvis han vet hvor sterkt du misliker henne forstår jeg faktisk at han holdt kjeft om det. Jeg hadde nok gjort det samme selv, i hvert fall hvis jeg hadde visst hvor til de grader du misliker denne jenta. Jeg ser at han snakket om hennes abnorme skjønnhet, etter hva jeg forsto før dere begynte å rote, men jeg ville ikke hengt meg opp i det. Helvete. Vi er bare gutter. Litt enkle. Har vi rota med en skjønnhet holder vi ikke kjeft om det til venner. Og da var du vel bare en han snakket med? Kanskje han til og med overdrev litt for å fortelle deg at han har draget? Muligens har du også spurt ham om hun var pen? Typisk jenter, i så fall. Det ville jeg i hvert fall ikke hengt meg opp i, og selv om hun skulle være Miss Norway ville jo ikke det betydd en døyt i forhold til andre kvaliteter, og de har åpenbart du, all den tid han er sammen med deg. Når en mann som vanligvis ikke slenger om seg med "jeg elsker deg"-fraser, forteller deg at han elsker deg og at han aldri har følt noe sånt for andre jenter, ville jeg definitivt trodd ham. "Er han en fyr som lyver?" Ja. Han _var_ i hvertfall det. Mesteparten ganske uskyldige, slippe-stress-og-mas-løgner, men litt alvorlige likevel, i og med at han vet hvor enormt viktig ærlighet er for meg, uansett hva som skjer. Han var i hennes leilighet og så film, sammen med et par =( Men han sier at han bare hadde lyst å kunne ha kontakt med henne en gang i blant, at de ikke satt sammen i sofaen osv. Men hvordan vet jeg at det er sant? Jeg reagerer ikke på at han fortalte _meg_ at hun var så pen der og da, for da hadde ingen av oss tenkt tanken på noe mellom oss to. Jeg reagerer på at han faktisk synes at hun er så utenomjordisk pen. Jeg anser meg selv som en pen jente (vi møttes ved at han tok kontakt med meg på en blinkprofil, så han kan vel ikke synes jeg er stygg hvertfall), men er redd hun overgår meg. Og uansett hvor umodent og ubetydelig dette sies å være, så må du innrømme at det ikke er noe kult å være "dårligere" enn den forrige dama? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214440-mitt-forhold/#findComment-1572263 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DarkPink Skrevet 16. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2006 He he.. det er nok veldig vanlig å reagere sånt =) Har du møtt denne dama eller? Nei.. Har utrolig lyst å se henne live. Men har sett en del bilder av henne, og jeg kan ikke akkurat nekte for at hun er pen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/214440-mitt-forhold/#findComment-1572267 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.