Gå til innhold

Nattmat

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

For første gang i mitt liv, har jeg stått opp av sengen for å spise nattmat!

Jeg fikk ikke sove, og ble bare mer og mer sulten... Så nå har jeg fortært tre skiver - en med skinke og to med syltetøy og brunost, og med et stort glass ekstra lett melk til.

NAM-NAM.Nattmat var en positiv opplevelse, selv om jeg nok ikke skal la det bli en vane.

Skrevet

Jeg var såååå sulten da jeg la meg i går, hadde så lyst å stå opp og spise, men var for trett til å gå ut av sengen, allikevel lå jeg lenge våken og tenkte på mat :o)

Men du......det der med brunost og syltetøy har jeg aldri skjønt, det må da smake pyton.....??

Skrevet

Du er gravid, ja?

Nyt det, du. Det skal komme tider da du må opp av senga midt på natten fordi noen andre er sultne...

Skrevet

Jeg var såååå sulten da jeg la meg i går, hadde så lyst å stå opp og spise, men var for trett til å gå ut av sengen, allikevel lå jeg lenge våken og tenkte på mat :o)

Men du......det der med brunost og syltetøy har jeg aldri skjønt, det må da smake pyton.....??

Brød med syltetøy først og så brunost oppå er kjempegodt! :o)

Skrevet

Enig. Men det er like godt i omvendt rekkefølge (syltetøyet oppå brunosten). Slik pleier jeg å "dandere" det.

Skrevet

Det høres forferdelig ut..... Men det slår ikke en jeg kjenner som spiser skive med leverpostei og brunost oppå.......urk....

fuji1365380447
Skrevet

Du er gravid, ja?

Nyt det, du. Det skal komme tider da du må opp av senga midt på natten fordi noen andre er sultne...

Ja, er gravid ja...

Det er nok derfor jeg plutselig gjør slike ting...

fuji1365380447
Skrevet

Jeg syntes at brunost og syltetøy er noe av det beste som finnes.

Spiser det nesten hver dag!

.... og natt...

Gjest blomsterløk
Skrevet

Brunost og syltetøy er jo bare _så_ godt da!

Skrevet

Enig. Men det er like godt i omvendt rekkefølge (syltetøyet oppå brunosten). Slik pleier jeg å "dandere" det.

Men har du syltetøyet under osten så slipper du å ha smør på. :o) Ost rett på skiva faller så lett av.

Skrevet

Det er mange som liker gulost med syltetøy på også.

Og vafler med hardkokt egg.

Skrevet

Sånt gjorde jeg bare de tre gangene jeg var gravid ;-)

Løsningen ble å ha noen mandler liggende i nattbordskuffa. En neve mandler gjør susen når magen skriker etter mat midt på natta!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...