Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Opplever noe nytt denne måneden, siden EL har jeg ikke hatt noe form for sekret nedentil, trusa er "tørr" hver dag. Dette er helt ulikt det jeg er vant med, har nesten alltid hatt noe underveis mot mensen. IKM er 27.01.

Det store spørsmålet:

Kan det være et graviditetstegn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214470-jakten-p%C3%A5-symptomer-fortsetter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, og ja! Det er helt helt helt fånyttes å lete etter symptomer 10 dager FØR IKM. Det er jo 4-5 dager (omtrent ) siden evt. befruktning!!!

Ja, godt mulig det er for tidlig å si, men jeg har i utgangspunktet en syklus på 24 dager. Denne mnd hadde jeg EL 4 dager tidligere, den 09.01.

27.01 er den opprinnelige IKM dagen, men det kan også komme tidligere.

Samma det, det jeg stusser over er at jeg har vært "tørr" i en uke.

Gjest mirakel*2?

jeg håper det er omvendt. At det er et tegn hvis en har mye utflod:) Jeg hadde ikm igår eller i dag. Jeg er litt usikker. Jeg lovte meg selv å ikke teste, men nå har jeg vært på apoteket og handlet inn og da vet jo vi alle hvordan det går:p

fuji1365380447

jeg håper det er omvendt. At det er et tegn hvis en har mye utflod:) Jeg hadde ikm igår eller i dag. Jeg er litt usikker. Jeg lovte meg selv å ikke teste, men nå har jeg vært på apoteket og handlet inn og da vet jo vi alle hvordan det går:p

Hei mirakel*2

Hvordan går det - har du tatt en test ennå?

Eller går du å venter spent..?

Spent på å høre.

Annonse

Gjest mirakel*2?

Negativ, altså?

Sure greier, ja! Du får kjenne litt på skuffelsen, og så glede deg til neste prøveperiode...

Tvi-tvi.

bare mensen kommer. Det er det som er så j.... irriterende. Sist gang fikk jeg den før tiden da jeg fikk vite en trist nyhet. Jeg får gå og leite etter noe å bli skikkelig lei meg for(!).

Jeg har satt opp streng timeplan for oss denne måneden:) Til og med samboeren min har begynt å engasjere seg. Det første han spør om når han kommer hjem fra jobb er om jeg har fått mensen. Det har han ikke pleid tidligere. Det er en god kamerat av han som skal skal bli tobarnspappa om et halvt år så jeg tror det er litt av grunnen til at han plutselig vil at det skal skje så raskt.

Hvordan var ståa hjemme hos deg den måneden det klaffet? Er det greit å spørre om det? Hvor ofte rundt el? Om kvelden før du skulle sove? Sink til mannen (noe vi skal forsøke denne mnd)? Du skjønner jeg begynner å bli litt desperat nå for det er en del faktorer i livet vårt der det passer veldig greit å bli gravid nå framfor om noen måneder.

fuji1365380447

bare mensen kommer. Det er det som er så j.... irriterende. Sist gang fikk jeg den før tiden da jeg fikk vite en trist nyhet. Jeg får gå og leite etter noe å bli skikkelig lei meg for(!).

Jeg har satt opp streng timeplan for oss denne måneden:) Til og med samboeren min har begynt å engasjere seg. Det første han spør om når han kommer hjem fra jobb er om jeg har fått mensen. Det har han ikke pleid tidligere. Det er en god kamerat av han som skal skal bli tobarnspappa om et halvt år så jeg tror det er litt av grunnen til at han plutselig vil at det skal skje så raskt.

Hvordan var ståa hjemme hos deg den måneden det klaffet? Er det greit å spørre om det? Hvor ofte rundt el? Om kvelden før du skulle sove? Sink til mannen (noe vi skal forsøke denne mnd)? Du skjønner jeg begynner å bli litt desperat nå for det er en del faktorer i livet vårt der det passer veldig greit å bli gravid nå framfor om noen måneder.

Vi gjorde ikke noe spesielt i form av hostesaft eller noe slikt...

Det eneste vi gjorde, var å ha sex hver dag de fire dagene rundt eggløsningen. Dvs tre dager før, og en dag etter.

Gjest mirakel*2?

Vi gjorde ikke noe spesielt i form av hostesaft eller noe slikt...

Det eneste vi gjorde, var å ha sex hver dag de fire dagene rundt eggløsningen. Dvs tre dager før, og en dag etter.

brukte du eggeløsningstester? Det blir gjerne litt mye mas nå, men du vet nå hvordan det er...

fuji1365380447

brukte du eggeløsningstester? Det blir gjerne litt mye mas nå, men du vet nå hvordan det er...

Nei, brukte ikke eggløsningstester. Men jeg har en rimelig stabil syklus, og så kan jeg kjenne akkurat når jeg har eggløsning.

Det er faktisk veldig vondt, så jeg har alltid visst nøyaktig når jeg har eggløsning. Ganske praktisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...