Gå til innhold

Antirynkekremer

Anbefalte innlegg

Gjest Anri-rynkefeber
Skrevet

Noen som har en fin krem å anbefale? Rynkene siger faretruende rundt øynene, liker det ikke! Og i såfall, hvordan smører man oss egentlig med antirynkekrem? Noen sier den skal klappes forsiktig på, kun rundt øynene. Hva med øyenlokkene da??

Fortsetter under...

Skrevet

Honning som hudpleiemiddel skal faktisk være det rene vidunderet og er sundt for huden. Den lindrer fukter og bløtgjør.

En deilig ansiktmaske består av

2ss yoghurt naturell

og en ts honning.

Den fordeles på ansikt hals og skal sitte på i ca et kvarter. Så vaskes den av med lunkent vann.

Den motvirker rynker, bearbeider værutsatt hud, demper pigmentflekker og holder huden glatt og elastisk.

Jeg føyer til at det kan lønne seg å kontakte en lokal birøkter å kjøpe av ham.

Er du plaget med høysnue kan man begynne to-tre mnd før høysnuesesongen er over deg for fullt, med en-to ts honning før hvert måltid. Det danner antistoffer i blodet og gjør på en måte kroppen uimottakelig.( hentet fra boka " mat for kroppen, føde for sjelen"

Skrevet

Honning som hudpleiemiddel skal faktisk være det rene vidunderet og er sundt for huden. Den lindrer fukter og bløtgjør.

En deilig ansiktmaske består av

2ss yoghurt naturell

og en ts honning.

Den fordeles på ansikt hals og skal sitte på i ca et kvarter. Så vaskes den av med lunkent vann.

Den motvirker rynker, bearbeider værutsatt hud, demper pigmentflekker og holder huden glatt og elastisk.

Jeg føyer til at det kan lønne seg å kontakte en lokal birøkter å kjøpe av ham.

Er du plaget med høysnue kan man begynne to-tre mnd før høysnuesesongen er over deg for fullt, med en-to ts honning før hvert måltid. Det danner antistoffer i blodet og gjør på en måte kroppen uimottakelig.( hentet fra boka " mat for kroppen, føde for sjelen"

Vil også si at de fleste jeg kjenner ikke har hatt noe effekt av dyre antirynke kremer.

Det er ditt indre du må styrke. Ansiktet viser hvordan dine organer har det. Styrk kroppen med C-vitaminer og eller et kost tilskudd med godt innhold. Det blir mitt tips....

Skrevet

Bruker alltid dagkrem/nattkrem og disse er såkalte anti-rynkekremer. Har aldri merket noen forskjell.......Har heller ikke mye rynker å snakke om, Er enig med pekka, pass på hva du putter i deg og livsstilen forøvrig. Bruk _høy_ solfaktor.

Gjest amparro
Skrevet

Md.Forte har en god øyekrem. Den inneholder glycosyre og det betyr at den på en måte peeler huden. Huden blir rød og svir i begynnelsen, men huden venner seg til den. Den tar fine rynker, men ikke dype. Du bare klapper den inn rundt øye (under) og ikke for langt opp mot øye.

Jeg kjøper denne på www-skinstore.com Her i Norge er det kun hudleger som skriver den ut på resept.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...