Gå til innhold

hvor lenge blør det?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke gravid lenger?

tror jeg driver og mister nå. har blødd som en kraftig mens i tre dager, skal til UL en av dagene. regner jo med at dette er gått galt (er i 9.uke). Hvor lenge er det vanlig å blø, og hvor fort kan vi prøve igjen? Må det virkelig gå en vanlig syklus først?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/214514-hvor-lenge-bl%C3%B8r-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blødde i ca en uke, men hadde en dramatisk abort der jeg mistet så mye blod at jeg besvimte, og fikk utskraping i hui og hast. Fikk beskjed av legen om å vente 3 mnd før vi forsøkte igjen, men tror det var pga alt blodtapet. Gynekologen kan sikkert hjelpe deg med å finne ut når du kan være klar igjen. Det er nok individuelt. Håper alt går bra med deg - det er ikke kjekt det du nå muligens går gjennom.

fuji1365380447

Min lege hadde et ganske klokt svar til hvor lenge man må vente.

Hun sa at kroppen ikke blir gravid igjen før den er klar. Hvis du blir gravid igjen allerede på første eggløsning etter en abort, så er det ikke noe problem.

Det eneste prblemet er at det da blir litt vanskeligere å bestemme termin, pga at du ikke har noen "siste mens" å måle uttifra.

Så trist at du holder på å miste. Jeg vet hvordan du har det. Jeg hadde en MA for seks måndeder siden, og det var litt av en påkjenning.

En abort er jo en påkjenning for kroppen, særlig dersom du må ha en utskrapning. Det kan være lurt å vente litt med prøving, om ikke annet for å få tid til å komme over sorgen og komme seg litt til hektene igjen.

Men som sagt; jeg tror ikke kroppen blir gravid dersom den ikke er klar for det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...