Gå til innhold

Jenter! Hvor mye skal mannen barbere der nede?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• DarkPink

8

• keinstein

5

• camstr

5

Jeg leser under at hår på ryggen er fyfy, så jeg løp ut på badet;og dro av meg skjorta for og sjekke. Først så så jeg ingenting men når jeg gikk nærmere speilet så ser jeg at jeg har hår på ryggen!!!

Jeg kan ikke se dem på avstand, men de er der, tynne, myk variant, mørke hår.

Burte jeg fjerne dette altså? Jeg har jo ikke lagt merke til dem selv før engang (snart midt i 20'åra).

Jeg kjenner dem ikke når jeg drar hånden over ryggen, og det er ikke hår som jeg klarer og ta tak i med fingrene (sånn som på armen) de er meget tynnere en det.

Tøys og tull! Med mindre du har ei tjukk dørmatte på ryggen så er det ikke noe å bry seg om!

Gjest LeidiHeidi

Menn skal være naturlige sånn som de er skapt, alt hår skal gro unntatt hodehår og skjegg, det får du gjøre hva du vil med :-)

hvilket forum har jeg forvilla meg på nå? ;o)

Her pleier jeg aldri å være!

Jeg kikka bare på 100 nyeste, og svarte uten tanke på forum ;)

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

hvilket forum har jeg forvilla meg på nå? ;o)

Her pleier jeg aldri å være!

Jeg kikka bare på 100 nyeste, og svarte uten tanke på forum ;)

Det er ikke farlig å være på dette forumet, det kan være riktig så underholdende til tider.

Så bare kos deg og les her du :-)

laguna1365380434

Jeg synes godt menn kan frisere litt jeg altså, men glattbarbering er ikke strengt talt nødvendig da..;-) Det kan fort bli halvhomsete.

Armhulehår bør stusses, kjønnshår bør stusses ( Bikinilinja bør taes, også hos menn.Alt sånn helt viltvoksende bør helt vekk)

Hår på ryggen er en vedrerstyggelighet, jeg synes også det er finest med relativt hårløs brystkasse, men mistenker at det kanskje er corny/ser corny ut å barbere den.

Men hår på armer og legger og litt veiviser, det er bare fint & sexy.

:-)

Gjest abrahamsen

Jeg leser under at hår på ryggen er fyfy, så jeg løp ut på badet;og dro av meg skjorta for og sjekke. Først så så jeg ingenting men når jeg gikk nærmere speilet så ser jeg at jeg har hår på ryggen!!!

Jeg kan ikke se dem på avstand, men de er der, tynne, myk variant, mørke hår.

Burte jeg fjerne dette altså? Jeg har jo ikke lagt merke til dem selv før engang (snart midt i 20'åra).

Jeg kjenner dem ikke når jeg drar hånden over ryggen, og det er ikke hår som jeg klarer og ta tak i med fingrene (sånn som på armen) de er meget tynnere en det.

Bare la de være du.

Gjest liker glatte menn

Så et program en gang der de vokset bort alt hår på hele kroppen på en mann.til og med inn i rumpesprekken!!!

Jeg liker ikke hår på kroppen, holder med hodet, tenner skikkelig på glatte menn.synn det finnes så få av de.

Å hjelp.... En mann er en mann og er det følelser så teller vel mest... Tror jeg snart får 30- års-krise, det var moro med barbering når jeg var "pur ung". Men barbering kan få sine konsekvenser, en tur på operasjonsbordet bekreftet det. Men til alle menn, gjør det som føles riktig for dere selv. For mye barbering kan være negativt, da stubber irriterer min hud sinnsykt. Gjør faktisk vondt!!!!

Annonse

ShitDiddelyDo

Å hjelp.... En mann er en mann og er det følelser så teller vel mest... Tror jeg snart får 30- års-krise, det var moro med barbering når jeg var "pur ung". Men barbering kan få sine konsekvenser, en tur på operasjonsbordet bekreftet det. Men til alle menn, gjør det som føles riktig for dere selv. For mye barbering kan være negativt, da stubber irriterer min hud sinnsykt. Gjør faktisk vondt!!!!

"Men barbering kan få sine konsekvenser"

Hvilke?

Gjest Glattbarbert

Heh, første som slo meg var at "åssen i allverden skal jeg få høvla bort hår på ryggen?" også :)

Men så testa jeg med hånda, og jeg rekker nesten opp til halsen med hånda bak ryggen, så det skal kansje gå..

Det var en rar tanke men!!!

*forestiller meg alle dol brukere nå tester på seg selv hvor langt de rekker med armen bak ryggen* :P

Nakken mente jeg :P

De har jaggu meg bare godt av å føle litt press de også, så lenge som vi har gjort det!!

Hehe... Jeg er litt enig, men synes synd på gutter med mye kroppsbehåring som føler at de er nødt til å ta det. Likevel håper jeg og tror at de kan gi litt mer f... i om de er hårete enn oss jenter ;)

Forresten, hvor lenge holder leggene seg glatte etter en voksbehandling hvis du har mørk, lynkjapp hårvekst? :)

Hehe... Jeg er litt enig, men synes synd på gutter med mye kroppsbehåring som føler at de er nødt til å ta det. Likevel håper jeg og tror at de kan gi litt mer f... i om de er hårete enn oss jenter ;)

Forresten, hvor lenge holder leggene seg glatte etter en voksbehandling hvis du har mørk, lynkjapp hårvekst? :)

Finnes det menn som vurderer å abrbere leggene?? =O

Finnes det menn som vurderer å abrbere leggene?? =O

Jeg var sammen med en svømmer en gang - han barberte ALT bortsett fra hodet. Armer, legger, osv osv. Noen dager etter barbering var'n som et piggsvin!!! Og jeg satt fast som en borrelås, hehe

Jeg var sammen med en svømmer en gang - han barberte ALT bortsett fra hodet. Armer, legger, osv osv. Noen dager etter barbering var'n som et piggsvin!!! Og jeg satt fast som en borrelås, hehe

Haha! Gud, jeg blir dårlig av å tenke på en så glatt mann! Håper han var veldig maskulin ellers.. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...