Gå til innhold

Jenter! Hvor mye skal mannen barbere der nede?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• DarkPink

8

• keinstein

5

• camstr

5

Han spiller ikke fotball på Real Madrid?

*ler*

Kanskje det?

Snodig å tenke på ex'er fra så lang tid tilbake. Man kan jo lure på hva man tenkte på av og til... Eller er det smaken som har endret seg sånn...

Dere gutta som barberer kjønnet, stikker det ikke og blir kvisete og sånn? Bare spør jeg. Har sluttet med hårløse menn - haha.

ShitDiddelyDo

*ler*

Kanskje det?

Snodig å tenke på ex'er fra så lang tid tilbake. Man kan jo lure på hva man tenkte på av og til... Eller er det smaken som har endret seg sånn...

Dere gutta som barberer kjønnet, stikker det ikke og blir kvisete og sånn? Bare spør jeg. Har sluttet med hårløse menn - haha.

Nei, det stikker ikke. Første gang stakk det litt, men etter et par ganger var det perfekt.

Det er vel det samme som hos dere. Det klør og stikker første gang, men gjør man det til en vane blir det bærre lækkert.

Annonse

nå har jeg jo en mann jeg er fornøyd med, så det er jo ikke noe tema for meg. men hadde det så blitt at jeg noengang skulle ha sex med en mann, kledd av oss, for så å merke at han var glattbarbert...blæh

ingenting er så sexy som en naturlig mann. sminking og hårfjerning er for jenter. menn skal barberes i ansiktet, slik at fjeset ikke gjemmes.

hår under armene, hår på brystet og hår nedentil er helt flott.

Annonse

ShitDiddelyDo

Betennelse i en hårsekk som ikke gikk bort UANSETT hvor mye den ble drenert eller hvor mye antibiotika jeg fikk. Så de måtte fjerne sekken, så nå mangler jeg er bit.

Såpass.

Etter denne historien kommer jeg aldri til å barbere meg mer. Nå skal håret gro!

Såpass.

Etter denne historien kommer jeg aldri til å barbere meg mer. Nå skal håret gro!

Har gått bra siden hvis det er en trøst. Max uflaks kalles vel sånn. Men nå fikk jo du bare hovedtrekkene, ikke de virkelige smertefulle detaljene eller pinligheten av å bli operert i lokalbedøvelse av en så fantastisk kjekk lege at det var til å grine av. Viste seg at han var overlege på min kommende praksis- plass...ha ha ha!

ShitDiddelyDo

Har gått bra siden hvis det er en trøst. Max uflaks kalles vel sånn. Men nå fikk jo du bare hovedtrekkene, ikke de virkelige smertefulle detaljene eller pinligheten av å bli operert i lokalbedøvelse av en så fantastisk kjekk lege at det var til å grine av. Viste seg at han var overlege på min kommende praksis- plass...ha ha ha!

Jeg liker å leve farlig, så jeg får nok fortsette å shave framover likevel. :)

Det eneste stedet jeg har vært i nærheten av å skade meg, er i trynet. Nese og ører får gjennomgå med jevne mellomrom.

Men jeg har jo lært. F.eks. vet jeg nå at det ikke er lurt å dytte barberhøvelen inn i nesa for å shave bort nesehår. Det visste jeg ikke tidligere.

Gjest sjokofeita

Liker at mannen shaver ballene, og friserer derfra og opp.... Dvs. klipper kort. Ikke shave. Kan godt shave litt rundt så det ser litt organisert ut, men ikke shave alt...

Fra ballene og ned kan dere gjerne la det gro, er ikke så glad i pungsvette og rompehull, så der beveger jeg meg rent sjelden uansett...

Gjest sjokofeita

Kjæresten minn.... Ex-kjæresten min nå da... (fortsatt kjærlighetssorg) er amerikaner og ansiktsuttrykket hans da han så at jeg ikke barberte lårene.. Ubetalelig!

Gutten ble nesten redd, og jeg er naturlig blond, men lyse hår på lårene...

disse herre amerikanerene altså...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...