Gå til innhold

Jenter! Hvor mye skal mannen barbere der nede?

Anbefalte innlegg

Jeg liker å leve farlig, så jeg får nok fortsette å shave framover likevel. :)

Det eneste stedet jeg har vært i nærheten av å skade meg, er i trynet. Nese og ører får gjennomgå med jevne mellomrom.

Men jeg har jo lært. F.eks. vet jeg nå at det ikke er lurt å dytte barberhøvelen inn i nesa for å shave bort nesehår. Det visste jeg ikke tidligere.

Godt du lærer.... Jeg shaver meg fortsatt, men ikke så mye som før. Holder det stort sett kortklippet og har ikke fått noe negativ respons på det. Skal det være en helaften eller en skikkelig hot date, så blir det glattbarbert. Men i mitt singelsliv så skjer jo ikke det SÅ ofte da.... Men bikinilinja epilerer jeg bort selvfølgelig!

Fortsetter under...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• DarkPink

8

• keinstein

5

• camstr

5

Gjest Glattbarbert

Kjæresten minn.... Ex-kjæresten min nå da... (fortsatt kjærlighetssorg) er amerikaner og ansiktsuttrykket hans da han så at jeg ikke barberte lårene.. Ubetalelig!

Gutten ble nesten redd, og jeg er naturlig blond, men lyse hår på lårene...

disse herre amerikanerene altså...

Hehe, *SJOKK* ? :)

Kjæresten minn.... Ex-kjæresten min nå da... (fortsatt kjærlighetssorg) er amerikaner og ansiktsuttrykket hans da han så at jeg ikke barberte lårene.. Ubetalelig!

Merkelig det der ja. Har skjønt at "alle" kvinner shaver lårene i USA, men det er da mange som nesten ikke har noe hårvekst på lårene. Hva er poenget da?

Ja, der borte tar det visst av. Underarmene barberer de visst også.

Jeg synes godt menn kan frisere litt jeg altså, men glattbarbering er ikke strengt talt nødvendig da..;-) Det kan fort bli halvhomsete.

Armhulehår bør stusses, kjønnshår bør stusses ( Bikinilinja bør taes, også hos menn.Alt sånn helt viltvoksende bør helt vekk)

Hår på ryggen er en vedrerstyggelighet, jeg synes også det er finest med relativt hårløs brystkasse, men mistenker at det kanskje er corny/ser corny ut å barbere den.

Men hår på armer og legger og litt veiviser, det er bare fint & sexy.

:-)

Synes glattbarberte menn er skikkelig ekkelt. Kan være kortklipt og velstelt, men ikke glattbarbert!

Kvinner kan beholde en liten fartstripe foran, men barbere rundt og under.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...