Gå til innhold

Tidsklemma!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på når og hvor de personene der jobber egentli?

Hjemme så lenge på morgenen og i butikken rett etter 4...

Hørtes helt supert ut..

I papirutgaven sto det at mor var hjemme hele dagen, vasket tøy og leste bøker.

Jeg blir helt svett, jeg!

Fortsetter under...

Skrevet

I papirutgaven sto det at mor var hjemme hele dagen, vasket tøy og leste bøker.

Jeg blir helt svett, jeg!

Den familien der burde skjemmes over å fremstille seg selv som såååå travel! De har bare kosedager spør du meg...

Og man er bare ikke i tidsklemma med en hjemmeværende forelder og samtlige unger i skolen og/eller barnehage!

Gjest helt oppgitt!!!!!
Skrevet

Halloooo!

For en idyll, tror virkelig de folka der at de er i noen som helst TIDSKLEMME!!!!!!

Håper både VG og den familien leser litt her....

Skrevet

Ja, ja, ikke rart så mange klager over tidsklemma nei. Tror sannelig jeg er i tidsklemme jeg også, jeg skjønte det bare ikke før nå... *ler*

Skrevet

Den familien der burde skjemmes over å fremstille seg selv som såååå travel! De har bare kosedager spør du meg...

Og man er bare ikke i tidsklemma med en hjemmeværende forelder og samtlige unger i skolen og/eller barnehage!

Syns det var litt søtt, jeg - familen står opp på et tidspunkt der de fleste av oss andre er ute av døra, mor står hardt på med å lese bøker og legge tøy i (den garantert helautomatiske) vaskemaskinen når hun er hjemme hele dagen, far er på fotballtrening om kvelden.

Og så har de bare èn ynkelig (HEL...tenk på det!!) time for seg selv om kvelden.

Dakars små.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...