Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp...hadde vært litt kult hvis jeg var "dansende" av meg også, men får nøye meg med privattimer i etterkant (da tør jeg litt). ;)

Ja, kanskje du får smaken på det etter hvert? Det ser veldig gøy ut i hvertfall :o)

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jaime

14

• hare1365380455

7

• favn

4

• jubalong70

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dersom jeg var hans førstevalg til dansepartner men takket nei så hadde det vært helt greit, selvfølgelig :-)

Men hvis han bare kom hjem en dag og fortalte at han skulle begynne på dansekurs med ei snelle så hadde jeg vel ikke akkurat jublet :-p

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, jeg tror jeg bare hadde priset meg lykkelig over at hun ikke maste på meg om å bli med. :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Dersom jeg var hans førstevalg til dansepartner men takket nei så hadde det vært helt greit, selvfølgelig :-)

Men hvis han bare kom hjem en dag og fortalte at han skulle begynne på dansekurs med ei snelle så hadde jeg vel ikke akkurat jublet :-p

Jeg tror jeg må si meg enig med deg, carma :)

Men nå kan jeg ikke i min villeste fantasi se for meg samboeren min melde seg på danskekurs frivillig! ;)

Skrevet

Jeg hadde stusset kraftig og bedt om å få et ord med i laget dersom min utvalgte plutselig fortalte at han skulle på dansekurs med *den bitchen* ;-)

For øvrig... er det bare jeg som synes salsa etc og latinske omfavnelser/smaske-smaske er noe anstrengt?

hare1365380455
Skrevet

Men nå kan jeg ikke i min villeste fantasi se for meg samboeren min melde seg på danskekurs frivillig! ;)

Danskekurs? Hihi.....

Gjest M.Angelica
Skrevet

Danskekurs? Hihi.....

Har du ikke hørt om det? Det er sånn dansekurs som de har på danskebåten.. :P

Jeg skriver masse rare feil for tiden *rødme*

hare1365380455
Skrevet

Har du ikke hørt om det? Det er sånn dansekurs som de har på danskebåten.. :P

Jeg skriver masse rare feil for tiden *rødme*

Det er lov det! Jeg trodde det var et kurs for de som ville prøve å være litt danske i Danmark..

Skrevet

Jeg hadde stusset kraftig og bedt om å få et ord med i laget dersom min utvalgte plutselig fortalte at han skulle på dansekurs med *den bitchen* ;-)

For øvrig... er det bare jeg som synes salsa etc og latinske omfavnelser/smaske-smaske er noe anstrengt?

Nei, du er ikke alene... Vet ikke hvor hot&sweaty det er i en norsk setting dog - og forhåpentligvis lite med smask-smask. >:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er lov det! Jeg trodde det var et kurs for de som ville prøve å være litt danske i Danmark..

Du har litt rett.. Det er nemlig en dansk dans de underviser i ;)

Skrevet

Jeg hadde blitt sur om han hadde meldt seg på kurs med noen andre enn meg, for jeg ville også vært med på kurs. Elsker å danse. Men at han dander med andre er ikke noe problem i seg selv om jeg av en eller anne grunn ikke kan.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Niks, jeg hadde ikke likt det, for jeg vil være med jeg også.

Der fikk jeg noe å tenke på. Har lyst til å melde meg på slikt kurs jeg også;)

Skrevet

Nei, du er ikke alene... Vet ikke hvor hot&sweaty det er i en norsk setting dog - og forhåpentligvis lite med smask-smask. >:)

Salsa er på det nærmeste tørrpuling for nordmenn som vil frigjøre sin indre et-eller-annet.

Jeg ville danset en sånn dans med ham selv, var jeg deg!

Skrevet

Salsa er på det nærmeste tørrpuling for nordmenn som vil frigjøre sin indre et-eller-annet.

Jeg ville danset en sånn dans med ham selv, var jeg deg!

Ja det er langtifra utelukket, dog blir det kun i en privat setting. ;)

Skrevet

Niks, jeg hadde ikke likt det, for jeg vil være med jeg også.

Der fikk jeg noe å tenke på. Har lyst til å melde meg på slikt kurs jeg også;)

Er nå åpen uke med gratistimer visst, hvis du bor i nærheten av Oslo. :)

Skrevet

Ja det er langtifra utelukket, dog blir det kun i en privat setting. ;)

Ja, der ser du. Salsa-lignende affærer passer best privat.

Og dette kan det være en mulighet for at han skal holde på med, uke etter uke, måned etter måned, med... en annen kvinne?

Du vet best selv.

Skrevet

Uutholdelig tanke fordi jeg ville ha vært med -ELSKER å danse! :)

hare1365380455
Skrevet

Du har litt rett.. Det er nemlig en dansk dans de underviser i ;)

Hahahaha!! Den må jeg vise deg! De har faktisk en egen dans når de danser jente-gutt sammen! Det ser så morsomt ut, jeg ler meg ihel!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Min mann vil heller ikke melde seg på dansekurs frivillig - jeg har forsøkt!

Derimot hadde han ikke hatt noe i mot at jeg gikk på kurs alene. Men sålangt så har jeg ikke gjort alvor av det, bare tenkt tanken :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Min mann vil heller ikke melde seg på dansekurs frivillig - jeg har forsøkt!

Derimot hadde han ikke hatt noe i mot at jeg gikk på kurs alene. Men sålangt så har jeg ikke gjort alvor av det, bare tenkt tanken :-)

Vi to kan melde oss på! Jeg har kjempelyst! =D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...