Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jaime

14

• hare1365380455

7

• favn

4

• Line

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica

Dersom jeg var hans førstevalg til dansepartner men takket nei så hadde det vært helt greit, selvfølgelig :-)

Men hvis han bare kom hjem en dag og fortalte at han skulle begynne på dansekurs med ei snelle så hadde jeg vel ikke akkurat jublet :-p

Jeg tror jeg må si meg enig med deg, carma :)

Men nå kan jeg ikke i min villeste fantasi se for meg samboeren min melde seg på danskekurs frivillig! ;)

Annonse

Jeg hadde stusset kraftig og bedt om å få et ord med i laget dersom min utvalgte plutselig fortalte at han skulle på dansekurs med *den bitchen* ;-)

For øvrig... er det bare jeg som synes salsa etc og latinske omfavnelser/smaske-smaske er noe anstrengt?

Nei, du er ikke alene... Vet ikke hvor hot&sweaty det er i en norsk setting dog - og forhåpentligvis lite med smask-smask. >:)

Nei, du er ikke alene... Vet ikke hvor hot&sweaty det er i en norsk setting dog - og forhåpentligvis lite med smask-smask. >:)

Salsa er på det nærmeste tørrpuling for nordmenn som vil frigjøre sin indre et-eller-annet.

Jeg ville danset en sånn dans med ham selv, var jeg deg!

Annonse

Ja det er langtifra utelukket, dog blir det kun i en privat setting. ;)

Ja, der ser du. Salsa-lignende affærer passer best privat.

Og dette kan det være en mulighet for at han skal holde på med, uke etter uke, måned etter måned, med... en annen kvinne?

Du vet best selv.

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg tror jeg må si meg enig med deg, carma :)

Men nå kan jeg ikke i min villeste fantasi se for meg samboeren min melde seg på danskekurs frivillig! ;)

Min mann vil heller ikke melde seg på dansekurs frivillig - jeg har forsøkt!

Derimot hadde han ikke hatt noe i mot at jeg gikk på kurs alene. Men sålangt så har jeg ikke gjort alvor av det, bare tenkt tanken :-)

Gjest M.Angelica

Min mann vil heller ikke melde seg på dansekurs frivillig - jeg har forsøkt!

Derimot hadde han ikke hatt noe i mot at jeg gikk på kurs alene. Men sålangt så har jeg ikke gjort alvor av det, bare tenkt tanken :-)

Vi to kan melde oss på! Jeg har kjempelyst! =D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...