Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jaime

14

• hare1365380455

7

• favn

4

• Line

3

Mest aktive i denne tråden

Ja, der ser du. Salsa-lignende affærer passer best privat.

Og dette kan det være en mulighet for at han skal holde på med, uke etter uke, måned etter måned, med... en annen kvinne?

Du vet best selv.

Vet ikke hvor langvarig det blir jeg, men vi får se...vi har ikke lyse fremtidsutsikter uansett, men burde få et par bra år til ut av dette, hvis han ikke stikker av med en señorita fra Drammen. >:)

Annonse

Jeg hadde jo lurt på hvorfor han ikke kunne ta med meg da...

Vet ikke hvordan jeg ville reagert om han hadde begynt på salsakurs sammen med en venninne. Antagelig hadde jeg ikke sagt noe, men svelget det unna.

Nå danser han som ei ku så sjansen er minimal... :o)

Vet ikke hvordan jeg ville reagert om han hadde begynt på salsakurs sammen med en venninne. Antagelig hadde jeg ikke sagt noe, men svelget det unna.

Forutsetningen her er at du ikke *ville* være med, fordi du er overbevist om at du selv ville danse som en ku, hvis du prøvde. :)

Forutsetningen her er at du ikke *ville* være med, fordi du er overbevist om at du selv ville danse som en ku, hvis du prøvde. :)

Da hadde jeg jo vært nødt til å stole på at han ikke fant på noe tøys med denne venninnen. Og det gjør jeg. :o)

Hadde det vært en hobby jeg meget gjerne ville utøvd og han var filla interessert så kan jeg ikke helt se for meg at han ville satt seg på bakbeina og nektet meg det heller.

Gjest M.Angelica

Lol

Ei ku.. høres ut som han jeg bor med.. Neida.. bare tuller=)

Annonse

Dersom jeg var hans førstevalg til dansepartner men takket nei så hadde det vært helt greit, selvfølgelig :-)

Men hvis han bare kom hjem en dag og fortalte at han skulle begynne på dansekurs med ei snelle så hadde jeg vel ikke akkurat jublet :-p

Samme tenkte jeg. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...