Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ville blitt med! Salsa er kjempegøy!

Men altså... dersom jeg nå hadde vært i et forhold, og partneren min hadde nektet meg å danse salsa og selv ikke hatt lyst å være med, såh... jeg tror faktisk jeg hadde dratt likevel.

Når man går på dansekurs, så får man ikke danse med samme partner hele tida uansett, det blir byttet på hver gang musikken stopper.

Jeg ser ikke problemet...

Dersom jeg selv ikke hadde danset, hadde jeg ikke hatt noe i mot at partneren min hadde gått kurs, danset og hatt det gøy! :)

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jaime

14

• hare1365380455

7

• favn

4

• Line

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg hadde stusset kraftig og bedt om å få et ord med i laget dersom min utvalgte plutselig fortalte at han skulle på dansekurs med *den bitchen* ;-)

For øvrig... er det bare jeg som synes salsa etc og latinske omfavnelser/smaske-smaske er noe anstrengt?

Salsa er ingen smaske-smaske-dans ;) Det er bare på film det, ikke slik som man lærer på kurs.

Det er ganske likt swing faktisk, mange av de samme turene, bortsett fra at jenta slipper å bli så inn i hampen sliten. Passer bra for meg og astmaen min, det! Hehe...

Salsa er ingen smaske-smaske-dans ;) Det er bare på film det, ikke slik som man lærer på kurs.

Det er ganske likt swing faktisk, mange av de samme turene, bortsett fra at jenta slipper å bli så inn i hampen sliten. Passer bra for meg og astmaen min, det! Hehe...

Nei, det vet jeg.

Jeg trakk inn to ting: Salsa _og_ latinsk smasking, hvordan folk oppfører seg når de møtes. De opptrer ikke sammen, det jeg vet.

Men salsa er uansett veldig... hofteintens.

Nei, det vet jeg.

Jeg trakk inn to ting: Salsa _og_ latinsk smasking, hvordan folk oppfører seg når de møtes. De opptrer ikke sammen, det jeg vet.

Men salsa er uansett veldig... hofteintens.

Hehehe... hofteintenst, faktisk :-D

Joda, man bruker hoftene, men man skal nå ikke få hoftene ut av ledd heller da! *flirer*

Husker jeg hadde veldig vondt i hoftene etter et kurs jeg var på i fjor sommer en gang, mulig det var fordi det var en ny instruktør som gjorde bevegelser jeg ikke hadde vært borti før. Kjente godt at jeg har hatt bekkenløsning tidligere, gitt, men det gikk da over igjen.

:o)

Jeg ville blitt med! Salsa er kjempegøy!

Men altså... dersom jeg nå hadde vært i et forhold, og partneren min hadde nektet meg å danse salsa og selv ikke hatt lyst å være med, såh... jeg tror faktisk jeg hadde dratt likevel.

Når man går på dansekurs, så får man ikke danse med samme partner hele tida uansett, det blir byttet på hver gang musikken stopper.

Jeg ser ikke problemet...

Dersom jeg selv ikke hadde danset, hadde jeg ikke hatt noe i mot at partneren min hadde gått kurs, danset og hatt det gøy! :)

Neida, vi har snakket om det, og det er greit altså. :) Men er jo menneskelig å bli bittelitt sjalu da. ;)

Om ikke JEG fikk tilbudet først så ville jeg faktisk blitt svært irritert. Om jeg ikke ville så fikk han selvsagt ta med seg noen andre. Ikke noe problem. Men sannsynlighetne er vel helelr for at det vil være motsatt. Jeg vil danse og ikke han. (selv om han er flink). Om jeg spurte han og han ikke ville, hadde jeg forventet at det var ok om jeg spurte noen andre.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...