togram Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Har forsøkt å søke etter den her, men uten resultat....Vet jeg har sett den her før. Det er en sang som begynner relativt greit, men så blir det værre og værre med ord som ikke passer overens med melodien litt engang. Noen som vet hvilken jeg mener? 0 Siter
red Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Høres ut som en vilkårlig bedriftssang som Olga på regnskap har skrevet. 0 Siter
vilma Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Umulig å skrive noe skikkelig her. Det er sånn ca. fire linjer i hvert vers. FESTSANG Mel.:Jeg er havren” Vi er flere samlet her i dag, Spiser drikker med velbehag Dagen bør jo feires med god og riktig kost, Det kan alle like og ost. Når vi rundt blant denne flokken ser, Synes vi mer og mer Bedre mennesker kan aldri finnes Jeg kan i hver fall ikke m minnes. Det er rart vi er så mange til stede. Ja, det er en glede! For til hverdags er det bare flere Men vi kan jo være her alle, bare vi sammen rykker. Jeg var litt redd for at det ikke var skrevet noen sang Derfor har jeg prøvd nå litt selv en gang Og i en søvnig nattetime sen Fikk jeg skrevet en. Men det å skrive sang er vanskeligere enn man tror, Det er så vanskelig å finne ord. Og det skal jo rime Hvert vers tok minst halvannen time. Nå til slutt så vil jeg alle like, Takk til både gutt og pike Og vi ønsker samtidig alt godt for vår julefest i dag Og at vi en annen gang samles kan i et slikt et lag. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Umulig å skrive noe skikkelig her. Det er sånn ca. fire linjer i hvert vers. FESTSANG Mel.:Jeg er havren” Vi er flere samlet her i dag, Spiser drikker med velbehag Dagen bør jo feires med god og riktig kost, Det kan alle like og ost. Når vi rundt blant denne flokken ser, Synes vi mer og mer Bedre mennesker kan aldri finnes Jeg kan i hver fall ikke m minnes. Det er rart vi er så mange til stede. Ja, det er en glede! For til hverdags er det bare flere Men vi kan jo være her alle, bare vi sammen rykker. Jeg var litt redd for at det ikke var skrevet noen sang Derfor har jeg prøvd nå litt selv en gang Og i en søvnig nattetime sen Fikk jeg skrevet en. Men det å skrive sang er vanskeligere enn man tror, Det er så vanskelig å finne ord. Og det skal jo rime Hvert vers tok minst halvannen time. Nå til slutt så vil jeg alle like, Takk til både gutt og pike Og vi ønsker samtidig alt godt for vår julefest i dag Og at vi en annen gang samles kan i et slikt et lag. Er du sikker på at det er oppgitt riktig melodi? Jeg klarte ikke å få dette til å stemme.. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Umulig å skrive noe skikkelig her. Det er sånn ca. fire linjer i hvert vers. FESTSANG Mel.:Jeg er havren” Vi er flere samlet her i dag, Spiser drikker med velbehag Dagen bør jo feires med god og riktig kost, Det kan alle like og ost. Når vi rundt blant denne flokken ser, Synes vi mer og mer Bedre mennesker kan aldri finnes Jeg kan i hver fall ikke m minnes. Det er rart vi er så mange til stede. Ja, det er en glede! For til hverdags er det bare flere Men vi kan jo være her alle, bare vi sammen rykker. Jeg var litt redd for at det ikke var skrevet noen sang Derfor har jeg prøvd nå litt selv en gang Og i en søvnig nattetime sen Fikk jeg skrevet en. Men det å skrive sang er vanskeligere enn man tror, Det er så vanskelig å finne ord. Og det skal jo rime Hvert vers tok minst halvannen time. Nå til slutt så vil jeg alle like, Takk til både gutt og pike Og vi ønsker samtidig alt godt for vår julefest i dag Og at vi en annen gang samles kan i et slikt et lag. Ser plutselig i hovedinnlegget at det var meningen teksten ikke skulle stemme... Beklager! 0 Siter
vilma Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Ser plutselig i hovedinnlegget at det var meningen teksten ikke skulle stemme... Beklager! Hehe, ja det var det som var meningen. Jeg brukte den selv en gang. Sa førs noen ord om hvor mye jeg hadde strevd for å få det til. Alle prøvde først etter beste evne å synge litt ekstra fort eller sakte ettersom, mens de skottet medlidende på meg. Etter litt var det noen som ikke klarte å holde maska og flirte litt sånn rødmende for seg selv. Til sist ble det åpenbart at det var kødd, og innestengt latter flommet over. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Hehe, ja det var det som var meningen. Jeg brukte den selv en gang. Sa førs noen ord om hvor mye jeg hadde strevd for å få det til. Alle prøvde først etter beste evne å synge litt ekstra fort eller sakte ettersom, mens de skottet medlidende på meg. Etter litt var det noen som ikke klarte å holde maska og flirte litt sånn rødmende for seg selv. Til sist ble det åpenbart at det var kødd, og innestengt latter flommet over. Hehe, artig ) 0 Siter
togram Skrevet 17. januar 2006 Forfatter Skrevet 17. januar 2006 Umulig å skrive noe skikkelig her. Det er sånn ca. fire linjer i hvert vers. FESTSANG Mel.:Jeg er havren” Vi er flere samlet her i dag, Spiser drikker med velbehag Dagen bør jo feires med god og riktig kost, Det kan alle like og ost. Når vi rundt blant denne flokken ser, Synes vi mer og mer Bedre mennesker kan aldri finnes Jeg kan i hver fall ikke m minnes. Det er rart vi er så mange til stede. Ja, det er en glede! For til hverdags er det bare flere Men vi kan jo være her alle, bare vi sammen rykker. Jeg var litt redd for at det ikke var skrevet noen sang Derfor har jeg prøvd nå litt selv en gang Og i en søvnig nattetime sen Fikk jeg skrevet en. Men det å skrive sang er vanskeligere enn man tror, Det er så vanskelig å finne ord. Og det skal jo rime Hvert vers tok minst halvannen time. Nå til slutt så vil jeg alle like, Takk til både gutt og pike Og vi ønsker samtidig alt godt for vår julefest i dag Og at vi en annen gang samles kan i et slikt et lag. Ja! tusen takk der var den! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.