Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er tilbøyelig til å være enig. Røyking er noe av det værste jeg vet, og det blir ikke tolerert i mitt hus. Ergo kunne han ikke røyke inne. Han ville ikke fått noe kos, for det lukter jo direkte motbydelig av røykere. (Jeg vet, moren min er røyker.)

Takk og lov for at mannen min ikke er mer fristet til å begynne å røyke enn det jeg er!

Enig. Han jeg er sammen med (men ikke bor sammen med) er eneste ikke-røyker i sin familie, og veldig oppgitt over det. Han og jeg er begge særdeles anti-røyk, men hvis han plutselig skulle bli sprø og begynne å puff away, så ville det være over altså...

Annonse

Gjest M.Angelica

Jeg hadde nok blitt irritert, men det hadde vært verre om han begynte å snuse!

Så spørs det på hvor mye han røykte. Om det var hver dag, hele tiden, så hadde jeg nok satt foten ned. Men hvis det bare var til fest f.eks, så hadde jeg ikke tenkt så mye over det =)

Annonse

Jeg hadde nok blitt irritert, men det hadde vært verre om han begynte å snuse!

Så spørs det på hvor mye han røykte. Om det var hver dag, hele tiden, så hadde jeg nok satt foten ned. Men hvis det bare var til fest f.eks, så hadde jeg ikke tenkt så mye over det =)

Så det er ikke bare meg som har et anstrengt forhold til snus!? ;-) Jeg er faktisk enig. Jeg hadde ikke blitt begeistra om maen hadde begynt å røyke. Men jeg hadde hatt atskillig større problemer om han snuste. Snus er siiiinsykt vemmelig, *grøss*. Og så ser man bare _så_ lam ut med den snuslippa.

Men skilsmisse? Tvilsomt.

Men min kjære har faktisk helt av seg selv innsett at røyking ikke er tingen, og har til og med kvittet seg med festrøyken :-)

Gjest Ulvinnen Lurulf

Så det er ikke bare meg som har et anstrengt forhold til snus!? ;-) Jeg er faktisk enig. Jeg hadde ikke blitt begeistra om maen hadde begynt å røyke. Men jeg hadde hatt atskillig større problemer om han snuste. Snus er siiiinsykt vemmelig, *grøss*. Og så ser man bare _så_ lam ut med den snuslippa.

Men min kjære har faktisk helt av seg selv innsett at røyking ikke er tingen, og har til og med kvittet seg med festrøyken :-)

Jeg hadde nok ikke likt det om min mann begynte med snus. Da hadde det blitt en brå slutt på spontan småkyssing!

Men det plager meg ikke at andre snuser. Det syns jeg er helt ok, for det går ikke utover meg. Jeg er blandt dem som blir dårlig av sigarettrøyk.

Nå etter røykeloven er det nesten ikke et problem lenger, men tidligere var jeg svært takknemlig mot dem som tok fram snuspakken i stedet for sigarettene av hensyn til meg.

Jeg er enig i at snus er noe svineri, men de holder da ihvertfall svineriet for seg selv! Det er mer enn man kan si om røykerne....;-)

Jeg er enig i at snus er noe svineri, men de holder da ihvertfall svineriet for seg selv! Det er mer enn man kan si om røykerne....;-)

Enig. Dessuten lukter det ikke pyton _etterpå_ også.

Jeg har prøvd begge deler, og er ikke i tvil om at jeg foretrekker en snuser fremfor en røyker.

Forøvrig skulle man kanskje tro at spørsmålsstillingen var uhyre teoretisk - det er da ingen voksne som begynner å røyke? Men jeg har faktisk opplevd det to ganger, og begge gangene ble det slutt ganske kort tid etter. Ikke på grunn av røykingen, men den var nok et symptom på noe.

Enig. Dessuten lukter det ikke pyton _etterpå_ også.

Jeg har prøvd begge deler, og er ikke i tvil om at jeg foretrekker en snuser fremfor en røyker.

Forøvrig skulle man kanskje tro at spørsmålsstillingen var uhyre teoretisk - det er da ingen voksne som begynner å røyke? Men jeg har faktisk opplevd det to ganger, og begge gangene ble det slutt ganske kort tid etter. Ikke på grunn av røykingen, men den var nok et symptom på noe.

Interressant! Min umiddelbare tanke var at dette var veldig teoretisk, men som du sier: Det kan være symptom på noe.

Det er mye man ikke ville trodd om partneren sin, men akkurat når det gjelder det å begynne å røyke tror jeg at det aldri vil komme til å skje!

Nesten mer sannsynlig at han skulle bli morder eller noe slikt! *ha ha*

De holder ikke svineriet for seg selv om man får lyst på et spontant kyss av det litt mindre tørre slaget ;-) Og jeg synes det lukter vondt også. Ikke på avstand, men når man kommer nær....

Men jeg har kanskje er mer enn middels anstrengt forhold til snus.... Ikke så begeistra for røyk heller, bare så det er sagt. Men snus.... Æsj!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...