Gå til innhold

I Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest bamsemann
Skrevet

Er det lett å få seg litt. Siste helg feia jeg over tre berter, på samme ståkuken:)

Fortsetter under...

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

23

• Mary Poppins

13

• ShitDiddelyDo

10

• DarkPink

4

Skrevet

Gratulerer. Hvor mye kostet det, og fikk du kvantumsrabatt?

Gjest bamsemann
Skrevet

bor det mange tapere, som ellers i landet.

Det tok jeg meg ikke tid til å finne ut av.

Jeg hadde et formål med turen. Jeg hadde det veldig fint i helga;0)

Annonse

Skrevet

Har du flere kuker du da?

HA HA HA

lol!!!

Gjest bamsemann
Skrevet

Gratulerer. Hvor mye kostet det, og fikk du kvantumsrabatt?

Det gikk med litt drikkevarer og et hotellrom.

Skrevet

Hva ønsker du å oppnå? At vi skal få et inntrykk av at du er kjekk og sjarmerende, siden du "greide" å få med deg jenter i senga? Provosere? Eller hva er greia?

Skrevet

Det gikk med litt drikkevarer og et hotellrom.

Og mellom 750,- og 1.500,- for billige, importerte tvangsprostituerte, tenker jeg.

"........................................."

Skrevet

Du har det sikkert kjekt i ditt eget hode :-)

".............................................."

Skrevet

Men det klarer du ikke andre steder? Det er for dårlig ;)

Gjest Bruk kondom!
Skrevet

Pass deg så det ikke går som med denne karen.

Nyskilt og desp etter damer. Skrøyt til kamerater at det var så mange villige damer at han bare kunne pule rundt så mye han ville.

Han ville ikke ha flere barn da. Det var han ferdig med. Derfor følte han seg trygg da dama sa at hun hadde ødelagt livmor.

Sjokket var derfor stort da livmoren ikke var ødelagt likevel, he he.

Det hjalp ingenting å skaffe advokat for å få dama til å ta abort heller. Huff, stakkars, etter den søte kløe, kom den sure svie, ho. ho.

Kan egentlig bare være glad han ikke ble hivsmittet.

Annonse

Skrevet

Men det klarer du ikke andre steder? Det er for dårlig ;)

Skikkelig dårlig, spør du meg. Sist jeg var i Odalen feiet jeg over fem damer på under 20 sekunder - uten ståpikk.

"............................................."

Gjest M.Angelica
Skrevet

Skikkelig dårlig, spør du meg. Sist jeg var i Odalen feiet jeg over fem damer på under 20 sekunder - uten ståpikk.

Å..var det deg det?

Snufs. du ringte aldri! *HYYL*

Skrevet

Sist jeg var i Alta fikk jeg kjørt meg i alle tre hull, med to i hver, da trengs det seks menn, det var dog samer men de fikk jobben gjort..

Gjest M.Angelica
Skrevet

Sist jeg var i Alta fikk jeg kjørt meg i alle tre hull, med to i hver, da trengs det seks menn, det var dog samer men de fikk jobben gjort..

*LOL*

Ikke mer enn to i samme hull altså? Dårlig ;)

Skrevet

*LOL*

Ikke mer enn to i samme hull altså? Dårlig ;)

Det var en syvende same der og vi prøvde å få presset han inn et eller annet sted men det lot seg ikke gjøre... desverre..

Det endte med at same nr.7 måtte ta med seg reinstyret sitt og dra hjem.. stakkar.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Samer kan være veldig dyktige på det området, så du var nok i (12) gode hender :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det var en syvende same der og vi prøvde å få presset han inn et eller annet sted men det lot seg ikke gjøre... desverre..

Det endte med at same nr.7 måtte ta med seg reinstyret sitt og dra hjem.. stakkar.

Håper du spanderte på han litt hb før han dro (som plaster på såret) ;) Evt ga han en badeand ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...