Gå til innhold

I Oslo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

23

• Mary Poppins

13

• ShitDiddelyDo

10

• DarkPink

4

Skrevet

Samer kan være veldig dyktige på det området, så du var nok i (12) gode hender :-)

Samer puler som bare pokker de ;)

Skrevet

*LOL*

Den der nissen under så da noe spesiell ut ;)

Det var dumt jeg ikke så den før jul, det hadde jo vært en genial gave til mamma og pappa... ååå så glad de hadde blitt.. men det kommer en jul til ;)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Samer puler som bare pokker de ;)

Akkurat det har jeg ikke prøvd, men jeg har hatt tre samiske kjærester i min ungdom.

De var rådyktige til å kline :)

Annonse

Gjest M.Angelica
Skrevet

Akkurat det har jeg ikke prøvd, men jeg har hatt tre samiske kjærester i min ungdom.

De var rådyktige til å kline :)

Samtidig, antar jeg ;)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Samtidig, antar jeg ;)

LOL

Der avslørte du meg! *Rødme*

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Begge? ;)

Nja, jeg er ikke fullt så dyrisk av meg, så da tar jeg nok samen :)

Skrevet

Sist jeg var i Alta fikk jeg kjørt meg i alle tre hull, med to i hver, da trengs det seks menn, det var dog samer men de fikk jobben gjort..

Ah - jeg tror jeg har møtt deg før. Jeg er nemlig 1/16 same, og var på ferie der oppe på den tiden. Og hvis jeg får lov til å si det: Steike, for ei reim du er!

"......................................."

Skrevet

Å..var det deg det?

Snufs. du ringte aldri! *HYYL*

Jeg mistet telefonnummeret. Den var i baklomma på buksa når jeg vasket den. Helt sant!

"............................................."

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg mistet telefonnummeret. Den var i baklomma på buksa når jeg vasket den. Helt sant!

"............................................."

Ja, okei da.

Da får du heller sende meg en mail.Her har du e-mail adressa mi:

[email protected]

Skrevet

Ja, okei da.

Da får du heller sende meg en mail.Her har du e-mail adressa mi:

[email protected]

Fett - da blir det både rullings og ordnings! Du får snart en mail fra [email protected]. Som brudgommen sa til brura: "Skræv ut - no kjæm'n!."

"............................................"

Gjest M.Angelica
Skrevet

Fett - da blir det både rullings og ordnings! Du får snart en mail fra [email protected]. Som brudgommen sa til brura: "Skræv ut - no kjæm'n!."

"............................................"

Det blir ikke noe knullings uten rullings vet du :P

Skrevet

Det var en syvende same der og vi prøvde å få presset han inn et eller annet sted men det lot seg ikke gjøre... desverre..

Det endte med at same nr.7 måtte ta med seg reinstyret sitt og dra hjem.. stakkar.

HAHAHA - det er lenge siden jeg har ledd så godt av en tråd. ;oD

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...