Gå til innhold

I Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det KAN de ikke være. Det er en vesens forskjell på de to personene. SDD er morsom, til tider ustyrtelig morsom.

Prozak er bare tragisk.

Hvorfor har du sånn behov til å henge ut Prozak på denne måten? Det er ekstremt uhøflig!! Hvis du ikke liker humoren hans er det vel bare å hoppe over innleggene hans? Alle har jo forskjellig humor.

Fortsetter under...

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

23

• Mary Poppins

13

• ShitDiddelyDo

10

• DarkPink

4

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei, det er ikke du som er alle tre *forklare*.

Det er Simen, Prozak og SDD som er samme person, i hvert fall hver gang de blir beskyldt for å være webbis. Så (de) han er nok litt schizofrene ;-)

Takk for forklaringen. Jeg har nesten ikke sove inatt pga dette... *gjesp*

=)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Takk for forklaringen. Jeg har nesten ikke sove inatt pga dette... *gjesp*

=)

Har du vært oppe og chattet med dem/ham kanskje?

:-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Har du vært oppe og chattet med dem/ham kanskje?

Litt :P

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Litt :P

Bare kos deg du, kjære, jeg skal tøyle sjalusien min som best jeg kan.

Ikke rart du ble urolig når du ikke visste hvor mange det var av dem du snakket med...

Skrevet

Og en hytte med ti doer eller en ferrari ;)

Næh... Jeg trur han er en liten nerdemann som bor hjemme hos mora si.

Annonse

Gjest M.Angelica
Skrevet

Bare kos deg du, kjære, jeg skal tøyle sjalusien min som best jeg kan.

Ikke rart du ble urolig når du ikke visste hvor mange det var av dem du snakket med...

*S*

Trodde et øyeblikk jeg snakket med meg selv.. ;)

Skrevet

Næh... Jeg trur han er en liten nerdemann som bor hjemme hos mora si.

Men _noe_ må jo han ha som penisforlenger? Kanskje det holder med innlegg på dol om gangbangs?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

*S*

Trodde et øyeblikk jeg snakket med meg selv.. ;)

"Trodde et øyeblikk jeg snakket med meg selv.. ;)"

Det var nok fordi du fikk så kloke svar :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Trodde et øyeblikk jeg snakket med meg selv.. ;)"

Det var nok fordi du fikk så kloke svar :)

Jeg tror faktisk hun i noen øyeblikk snakket med seg selv. :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

LOL!

Nå var jeg overbevist om at du skulle takke fordi jeg snakket så pent om deg og dine kloke ord :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

LOL!

Nå var jeg overbevist om at du skulle takke fordi jeg snakket så pent om deg og dine kloke ord :-)

Det er jo umulig å snakke noe annet enn pent om meg og mine kloke ord, så jeg kan ikke takke hver gang noen konstaterer det åpenbare. :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det er jo umulig å snakke noe annet enn pent om meg og mine kloke ord, så jeg kan ikke takke hver gang noen konstaterer det åpenbare. :)

:)

Du har så rett, så rett!

Annonse

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det verste er vel at du har helt rett i det :P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det verste er vel at du har helt rett i det :P

Alltid rett. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

:)

Du har så rett, så rett!

Alltid rett.

Skrevet

Det blir ganske patetisk å kalle seg humorist når du aldri byr på EGEN humor. Det gjør en humorist. Du bare prøver å ligne en annen en annen som du ser har hatt en viss suksess her inne med sin humor.

Som kopi framstår du svært dårlig.

"Det blir ganske patetisk å kalle seg humorist når du aldri byr på EGEN humor"

Det er ganske patetisk å skrive det du gjør der, når det jeg skriver er at jeg _ikke_ er en humorist. Akkurat som det er ganske så patetisk å i det hele tatt forsøke å skrive noe som helst når du åpenbart ikke kan lese :-)

Forøvrig har vel både jeg og SDD hatt for vane å komme med slike utsagn som dette opp gjennom årene, selv om jeg vil påstå at det er han som er humoristen. Det betyr ikke at det ikke er "min" humor også. Skjønner? Akkurat som at du og et par andre har for vane å skjule dere bak midlertidige nick og slenge med leppa. Du skjønner ikke, nei? For en overraskelse... :-)

".........................................."

Skrevet

Hvorfor har du sånn behov til å henge ut Prozak på denne måten? Det er ekstremt uhøflig!! Hvis du ikke liker humoren hans er det vel bare å hoppe over innleggene hans? Alle har jo forskjellig humor.

Slapp av - jeg tror ikke det er noen andre enn denne lille personen selv som tar skade av det :-)

"............................................"

Gjest Simen/Prozak/ShitDiddlyDo
Skrevet

Nei, det er ikke du som er alle tre *forklare*.

Det er Simen, Prozak og SDD som er samme person, i hvert fall hver gang de blir beskyldt for å være webbis. Så (de) han er nok litt schizofrene ;-)

Rett skal være rett.

Skrevet

hi hi hi... usmakelig tråd, men den kommentaren var jo nesten litt søt da...

Du tror jeg tuller?

"......................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...