Gå til innhold

I Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet
  Simen/Prozak/ShitDiddlyDo skrev (På 18.1.2006 den 16.44):

Rett skal være rett.

Helt enig.

Æres den som æres bør.

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

23

• Mary Poppins

13

• ShitDiddelyDo

10

• DarkPink

4

Gjest M.Angelica
Skrevet
  ShitDiddelyDo skrev (På 18.1.2006 den 16.25):

Alltid rett. :)

Nåååå...

Skrevet
  DarkPink skrev (På 18.1.2006 den 15.52):

Men _noe_ må jo han ha som penisforlenger? Kanskje det holder med innlegg på dol om gangbangs?

Dette innlegget var nok ukas høydepunkt for han:-)

Gjest nilleTT
Skrevet
  Prozak skrev (På 18.1.2006 den 16.42):

"Det blir ganske patetisk å kalle seg humorist når du aldri byr på EGEN humor"

Det er ganske patetisk å skrive det du gjør der, når det jeg skriver er at jeg _ikke_ er en humorist. Akkurat som det er ganske så patetisk å i det hele tatt forsøke å skrive noe som helst når du åpenbart ikke kan lese :-)

Forøvrig har vel både jeg og SDD hatt for vane å komme med slike utsagn som dette opp gjennom årene, selv om jeg vil påstå at det er han som er humoristen. Det betyr ikke at det ikke er "min" humor også. Skjønner? Akkurat som at du og et par andre har for vane å skjule dere bak midlertidige nick og slenge med leppa. Du skjønner ikke, nei? For en overraskelse... :-)

".........................................."

Det er vel kanskje fremst sjølironiens kunst som skiller deg og SDD.

Der er SDD en mester. Du er det IKKE.

Sjølironi er veldig morsomt, og handler om å være trygg på seg sjøl, en egenskap du neppe kan ha når man ser hvordan du krangler med folk om den minste ting. Har man sjølironi, så vitner det om at man har en innebygd raushet og trygghet.

Skrevet
  nilleTT skrev (På 19.1.2006 den 8.03):

Det er vel kanskje fremst sjølironiens kunst som skiller deg og SDD.

Der er SDD en mester. Du er det IKKE.

Sjølironi er veldig morsomt, og handler om å være trygg på seg sjøl, en egenskap du neppe kan ha når man ser hvordan du krangler med folk om den minste ting. Har man sjølironi, så vitner det om at man har en innebygd raushet og trygghet.

Du prater så mye tull nå at det er rent underholdende. Hvorfor står du ikke frem med ditt egentlige nick?

Gjest nilleTT
Skrevet
  Prozak skrev (På 19.1.2006 den 8.45):

Du prater så mye tull nå at det er rent underholdende. Hvorfor står du ikke frem med ditt egentlige nick?

Jeg bruker til orientering svært sjelden påloggingsidentiteten min. Nesten aldri. Jeg syns budskapet er viktigere enn nicket. Slik bør det da også være.

Kan du virkelig ikke forsvare deg med andre virkemidler?

Skrevet
  nilleTT skrev (På 19.1.2006 den 9.14):

Jeg bruker til orientering svært sjelden påloggingsidentiteten min. Nesten aldri. Jeg syns budskapet er viktigere enn nicket. Slik bør det da også være.

Kan du virkelig ikke forsvare deg med andre virkemidler?

Forsvare meg mot hva da? Din barnslige trang til å "stalke" meg og slenge med leppa? Hvorfor i all verden skulle jeg gidde å "forsvare" meg mot noe så barnslig og fantasiløst? Hvis det gir deg glede, så vær så god.

Og jeg spør igjen: Hvorfor er du så feig at du må skjule deg bak tilfeldige nick? Og nei, jeg forventer ikke noe svar :-)

"............................................"

Gjest nilleTT
Skrevet
  Prozak skrev (På 19.1.2006 den 12.40):

Forsvare meg mot hva da? Din barnslige trang til å "stalke" meg og slenge med leppa? Hvorfor i all verden skulle jeg gidde å "forsvare" meg mot noe så barnslig og fantasiløst? Hvis det gir deg glede, så vær så god.

Og jeg spør igjen: Hvorfor er du så feig at du må skjule deg bak tilfeldige nick? Og nei, jeg forventer ikke noe svar :-)

Fortell meg gjerne hvorfor man skal ha et fast nick på en Internett-side, der diskusjonen, og selve budskapet er det viktige, ikke HVEM som sier det?

Så lenge man holder seg til èn signatur i hver tråd, slik at det ikke blir forvekslinger/misforståelser innad i tråden, så er det veldig kurant med spesifikke trådrelaterte signatur.

Ikke gjør dette vanskeligere enn det er.

Gjest nilleTT
Skrevet
  Prozak skrev (På 19.1.2006 den 12.40):

Et tips:

La vær og svare hvis budskapet kommer fra en ukjent avsender. Hvis du klarer.

laguna1365380434
Skrevet
  nilleTT skrev (På 19.1.2006 den 13.20):

Fortell meg gjerne hvorfor man skal ha et fast nick på en Internett-side, der diskusjonen, og selve budskapet er det viktige, ikke HVEM som sier det?

Så lenge man holder seg til èn signatur i hver tråd, slik at det ikke blir forvekslinger/misforståelser innad i tråden, så er det veldig kurant med spesifikke trådrelaterte signatur.

Ikke gjør dette vanskeligere enn det er.

Døh, det er jo veldig tydelig at DU synes avsenderen er minst like viktig som budskapet da, sånn som du er mot prozak..Jeg synes du rører, jeg måtte bare blande meg litt inn her.

Forøvrig synes jeg også det er trivelig med faste nick, jeg liker noen og er ikke fult så glad i andre, men jeg gidder hvertfall ikke å følge etter de jeg kanskje ikke liker så godt, sånn bare fordi.

Dessuten er prozak en grei og hyggelig fyr som får mye mere pepper av dere anonyme høner enn han på noen måte har gjort seg fortjent til! Prozak er real og kul han, så legg av nå, det synes jeg du burde. Seriøst!

Gjest nilleTT
Skrevet
  laguna skrev (På 19.1.2006 den 13.27):

Døh, det er jo veldig tydelig at DU synes avsenderen er minst like viktig som budskapet da, sånn som du er mot prozak..Jeg synes du rører, jeg måtte bare blande meg litt inn her.

Forøvrig synes jeg også det er trivelig med faste nick, jeg liker noen og er ikke fult så glad i andre, men jeg gidder hvertfall ikke å følge etter de jeg kanskje ikke liker så godt, sånn bare fordi.

Dessuten er prozak en grei og hyggelig fyr som får mye mere pepper av dere anonyme høner enn han på noen måte har gjort seg fortjent til! Prozak er real og kul han, så legg av nå, det synes jeg du burde. Seriøst!

Tror du HAN legger av? Svaret er nei. Han går omtrent berserk for å få siste ord.

Forøvrig må du respektere at funksjonen valg av signatur er en tjeneste DOL tilbyr, og derfor benytter jeg meg av den uten fnugg av dårlig samvittighet.

Har ikke noe behov for den fattigslige "status" det måtte gi å ha et "kjent" nick her inne.

Skrevet
  nilleTT skrev (På 19.1.2006 den 13.36):

Tror du HAN legger av? Svaret er nei. Han går omtrent berserk for å få siste ord.

Forøvrig må du respektere at funksjonen valg av signatur er en tjeneste DOL tilbyr, og derfor benytter jeg meg av den uten fnugg av dårlig samvittighet.

Har ikke noe behov for den fattigslige "status" det måtte gi å ha et "kjent" nick her inne.

Det gir ikke status å ha et kjent nick, men det som er greit med et fast nick er at hvis man ikke liker vedkommenes innlegg kan man bare hoppe over dem. Forandrer man nick hver gang så er det umulig å vite om det er samme person man kranglet med sist.

Hvorfor kan du ikke ha et fast nick da? Det må jo være fordi da kan du slenge dritt gang på gang på gang uten at noen egentlig kan gjenkjenne deg?

Skrevet
  nilleTT skrev (På 19.1.2006 den 13.23):

Et tips:

La vær og svare hvis budskapet kommer fra en ukjent avsender. Hvis du klarer.

Et tips: La være å stalke folk rundt omkring, og å komme med usaklige kommentarer? Klarer du det? Neppe :-)

Forøvrig: Å bruke fast nick har vært diskutert opp og ned her tidligere, og det er ikke mer å si om det. Det finnes ingen andre fora av denne typen og størrelse hvor man ikke trenger å benytte fast nick. Den eneste grunnen til å ikke gjøre det, er at man vil skjule seg, og er for feig til å stå for det man sier i ettertid. Hvis du er den jeg tror du er, så er du maks. patetisk.

Noe annet du lurte på? Noe som er lettfattelig for et intellekt av din beskjedne størrelse? :-)

"........................................."

Skrevet

"Tror du HAN legger av? Svaret er nei. Han går omtrent berserk for å få siste ord."

Selvfølgelig ikke. Jeg svarer på tiltale, og det er nå engang alltid du som starter med en helt usaklig drittlenging midt i en tilfeldig valgt tråd. Å så komme å påstå at _jeg_ skal "legge av" er så tåpelig, og rett og slett uintelligent, at jeg synes nesten litt synd på deg. Derfor skal jeg ikke nekte deg den gleden denne feige fremtredenen din gir deg :-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skjønner jo godt at han ikke legger av, det er jo kjipt å måtte la sånt drit stå umimotsagt,ikke sant?

Det er du som burde stanse nå, synes jeg.

Hvorvidt det gir noen generell "status" og ha ett fast nick kan jo diskuteres opp og ned og i mente,, men jeg synes i allefall det er greit å ha et, og jeg synes også det er lettere å snakke med folk jeg ikke mistenker for å ha tusen annsikter..Og jeg kan seriøst ikke forstå vitsen med å skulle benytte ørten nick på åpent..Bortsett fea anonym drittslenging da..Og det er jo en kjempegreie å forsvare? ;-p

Men det er en litt annen diskusjon, som jo som kjent har rullet og gått ca snørr og førti ganger.

Men det at du gidder å stalke prozak er jo bare dustete..I tillegg til at det slår beina vekk under din påstand om at du bare leser innleggene og driter i hvem som har skrevet dem!

Det der er forresten interressant. Alle de som prater mest om anonymitetsprinsippene i å ha snørr og førti nicks, har påfallende god greie på de som ikke er så interresert i samme..Hvordan det nå kan ha seg! ;-p

Gjest nilleTT
Skrevet
  Prozak skrev (På 19.1.2006 den 13.41):

Et tips: La være å stalke folk rundt omkring, og å komme med usaklige kommentarer? Klarer du det? Neppe :-)

Forøvrig: Å bruke fast nick har vært diskutert opp og ned her tidligere, og det er ikke mer å si om det. Det finnes ingen andre fora av denne typen og størrelse hvor man ikke trenger å benytte fast nick. Den eneste grunnen til å ikke gjøre det, er at man vil skjule seg, og er for feig til å stå for det man sier i ettertid. Hvis du er den jeg tror du er, så er du maks. patetisk.

Noe annet du lurte på? Noe som er lettfattelig for et intellekt av din beskjedne størrelse? :-)

Du sier: "Det finnes ingen andre fora av denne typen og størrelse hvor man ikke trenger å benytte fast nick."

Feil, det finns mange diskusjonssider på nettet som gir mulighet til å velge trådrelaterte signaturer. Nevner i farten Kvinneguiden, Femme, pluss flere andre. det er vel bare VG Diskuter jeg kjenner til, som krever at man bruker en fast signatur.

Gjest nilleTT
Skrevet
  Prozak skrev (På 19.1.2006 den 13.45):

"Tror du HAN legger av? Svaret er nei. Han går omtrent berserk for å få siste ord."

Selvfølgelig ikke. Jeg svarer på tiltale, og det er nå engang alltid du som starter med en helt usaklig drittlenging midt i en tilfeldig valgt tråd. Å så komme å påstå at _jeg_ skal "legge av" er så tåpelig, og rett og slett uintelligent, at jeg synes nesten litt synd på deg. Derfor skal jeg ikke nekte deg den gleden denne feige fremtredenen din gir deg :-)

Jeg avslutter med å konstatere et inntrykk som ikke har endret seg i denne trådens gang, nemlig at du må låne humor av andre, fordi ikke klarer å produsere den sjøl. Det var DET som var innfallsvinkelen.

Skrevet
  nilleTT skrev (På 19.1.2006 den 14.24):

Du sier: "Det finnes ingen andre fora av denne typen og størrelse hvor man ikke trenger å benytte fast nick."

Feil, det finns mange diskusjonssider på nettet som gir mulighet til å velge trådrelaterte signaturer. Nevner i farten Kvinneguiden, Femme, pluss flere andre. det er vel bare VG Diskuter jeg kjenner til, som krever at man bruker en fast signatur.

Feil. De aller fleste fora krever registrering og bekreftelse via en gyldig e-post adr. Og man kan sjelden endre nick etter at man har registrert seg.

Og jeg gjentar den eneste grunnen til å bytte nick for hver tråd. Du kan si hva du vil, men iom. at du selv nettopp er en slik liten feiging som ikke tør å stå for det du sier, så blir det helt meningsløst :-)

Skrevet
  laguna skrev (På 19.1.2006 den 13.54):

Jeg skjønner jo godt at han ikke legger av, det er jo kjipt å måtte la sånt drit stå umimotsagt,ikke sant?

Det er du som burde stanse nå, synes jeg.

Hvorvidt det gir noen generell "status" og ha ett fast nick kan jo diskuteres opp og ned og i mente,, men jeg synes i allefall det er greit å ha et, og jeg synes også det er lettere å snakke med folk jeg ikke mistenker for å ha tusen annsikter..Og jeg kan seriøst ikke forstå vitsen med å skulle benytte ørten nick på åpent..Bortsett fea anonym drittslenging da..Og det er jo en kjempegreie å forsvare? ;-p

Men det er en litt annen diskusjon, som jo som kjent har rullet og gått ca snørr og førti ganger.

Men det at du gidder å stalke prozak er jo bare dustete..I tillegg til at det slår beina vekk under din påstand om at du bare leser innleggene og driter i hvem som har skrevet dem!

Det der er forresten interressant. Alle de som prater mest om anonymitetsprinsippene i å ha snørr og førti nicks, har påfallende god greie på de som ikke er så interresert i samme..Hvordan det nå kan ha seg! ;-p

Mange gode poenger her, laguna :-)

Og "status" har ingenting med saken å gjøre - ihvertfall ikke for de fleste. Men voksne folk som tør å stå for det de sier, tar naturlig nok de som ikke tør det mindre seriøst.

"....................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet
  nilleTT skrev (På 19.1.2006 den 14.29):

Jeg avslutter med å konstatere et inntrykk som ikke har endret seg i denne trådens gang, nemlig at du må låne humor av andre, fordi ikke klarer å produsere den sjøl. Det var DET som var innfallsvinkelen.

Du framstår i hvert fall så fanatisk opptatt av Prozak at jeg ikke tror jeg gjetter veldig feil når jeg skriver at du er fullstendig ustabil.

Siden du er anonym på nettet kan du naturligvis nekte, men i likhet med alt annet du skriver er en eventuell benektelse pisspreik.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...