Gå til innhold

I Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg avslutter med å konstatere et inntrykk som ikke har endret seg i denne trådens gang, nemlig at du må låne humor av andre, fordi ikke klarer å produsere den sjøl. Det var DET som var innfallsvinkelen.

Det var det som var "innfallsvinkelen" din, ja, og akk så på jordet og mislykket :-)

"............................................."

Fortsetter under...

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

23

• Mary Poppins

13

• ShitDiddelyDo

10

• DarkPink

4

Gjest nilleTT
Skrevet

Det var det som var "innfallsvinkelen" din, ja, og akk så på jordet og mislykket :-)

"............................................."

Overlat til andre å bedømme hvorvidt du har en egen, vel og merke MORSOM humor-agenda. Den dagen man SELV påstår at man har en humor folk ler av, da bekrefter man at man IKKE har det.

Forøvrig ser jeg at det er skjellsord som er "hovedargumentene" du benytter i diskusjoner. Neppe en vinner-strategi.

Til ditt andre svar, så finnes det masse diskusjonssider som har fast brukernavnkrav, men ikke et fast signatur-krav. Bare let deg fram.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Overlat til andre å bedømme hvorvidt du har en egen, vel og merke MORSOM humor-agenda. Den dagen man SELV påstår at man har en humor folk ler av, da bekrefter man at man IKKE har det.

Forøvrig ser jeg at det er skjellsord som er "hovedargumentene" du benytter i diskusjoner. Neppe en vinner-strategi.

Til ditt andre svar, så finnes det masse diskusjonssider som har fast brukernavnkrav, men ikke et fast signatur-krav. Bare let deg fram.

Han sa forum av dol sin størrelse.

Du nevner kvinneguiden. Forsøker du å være morsom, eller? Et forum med rølplende kvinnfolk som får oss her til å framstå som seriøse glansbilder?

Nevn ett forum av dol sin størrelse hvor du kan velge nick slik vi kan her.

Skrevet

"Overlat til andre å bedømme hvorvidt du har en egen, vel og merke MORSOM humor-agenda."

Hvor har du det fra? Hvor har jeg sagt noe slikt? Ikke noe svar på det? Så rart :-)

"Den dagen man SELV påstår at man har en humor folk ler av, da bekrefter man at man IKKE har det."

Igjen - hvor/når har jeg påstått noe slikt?

"Forøvrig ser jeg at det er skjellsord som er "hovedargumentene" du benytter i diskusjoner."

*ROTFLMAO* "Diskusjoner"?? *ler meg fillete* Hva mener du jeg skal gjøre? La være å kalle deg en liten feiging, når du gjemmer deg bak tilfeldige nick og slenger med leppa? Prøver du å bevise at jeg er idiot ved å vise hvilken idiot du er selv? Jeg er litt nyskjerrig. Du tror vel ikke jeg har tenkt å diskutere saklig med noen som ikke er ute etter annet enn å drite seg ut ved å forsøke å drite ut meg? :-)

"Til ditt andre svar, så finnes det masse diskusjonssider som har fast brukernavnkrav, men ikke et fast signatur-krav. Bare let deg fram."

Det er ikke vanlig. At du tviholder på den påstanden, selv om du sannsynligvis ikke engang har en brøkdel av min fartstid og erfaring med internett (og andre globale og lokale nettverk), er direkte komisk. (Og nei - dette var ikke skryt, men påpekelse av fakta.)

"..........................................."

Skrevet

Han sa forum av dol sin størrelse.

Du nevner kvinneguiden. Forsøker du å være morsom, eller? Et forum med rølplende kvinnfolk som får oss her til å framstå som seriøse glansbilder?

Nevn ett forum av dol sin størrelse hvor du kan velge nick slik vi kan her.

Foreslår en innskytelse: Et _seriøst_ forum. :-)

Snart får jeg vel høre at jeg ikke har noen "egen" smiley, men har stålet den fra noen andre her *ler*

".............................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Foreslår en innskytelse: Et _seriøst_ forum. :-)

Snart får jeg vel høre at jeg ikke har noen "egen" smiley, men har stålet den fra noen andre her *ler*

".............................................."

Signaturen din har du rimelig sikkert også stjålet et sted. :)

Annonse

Skrevet

Signaturen din har du rimelig sikkert også stjålet et sted. :)

Ja, selvfølgelig. Var det ikke du som brukte den før? :-)

"........................................."

Skrevet

Hadde jeg vært barnslig, og evt. hatt en "egen humor", så hadde jeg kanskje gitt deg denne:

http://www.amishrakefight.org/gfy/

Hvem vet? :-)

"................................................"

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, selvfølgelig. Var det ikke du som brukte den før? :-)

"........................................."

Ikke som jeg vet om, men personen med så mange nick husker sikkert bedre enn meg. :)

Gjest bamsemann
Skrevet

Så fantastisk. Jeg er SÅ imponert.

Fint, da blir DU med neste gang;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...