Gå til innhold

Bøker fra virkeligheten - anbefalinger!

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue
Skrevet

Jeg har ikke lest så mye bøker i mitt liv, men tenkte jeg skulle begynne nå:o)

Liker best bøker fra virkeligheten...

Er nettopp ferdig med en om en jente med leukemi, boken het Idas dans. Kjempeflott skrevet og den grep meg på alle måter.

Har du en anbefaling til meg, ønsker tittel og noen linjer om hva den handler om.

Liker best hendelser fra norge, men det er ikke et must..

Fortsetter under...

Skrevet

Thor Heyerdahl: Kon-Tiki

Handler om forfatterens og noen andre (hovedsaklig) nordmenns lille ekspedisjon hvor man krysser et av verdenshavene på en liten flåte i 1947.

Skrevet

Ja, da kan jeg anbefale Liza Marklund: På flukt og Liza Marklund: Aldri mer fri. Du må lese dem i den rekkefølgen.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

"Ro uten årer" av Ulla-Carin Lindquist.

Annonse

Gjest spennende reiseskildringer
Skrevet

Jeg anbefaler virkelig reiseskildringene til Færøyvik. Han knytter kultur og historie opp til møter med enkeltmennesker på en måte som blir utrolig spennende selv for dem av oss som ikke vanligvis er så glad i historie! Han har bl.a. skrevet om sine reiser i bøkene "India" og "Kina".

Skrevet

"Takk, det går bra-men MS-spøkelset herjer i meg" av Linn Kathrine Skaret-Johnsen. Boka er ikke like kronglete som den lange tittelen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...