Gjest Frustrert frue Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Jeg har ikke lest så mye bøker i mitt liv, men tenkte jeg skulle begynne nå) Liker best bøker fra virkeligheten... Er nettopp ferdig med en om en jente med leukemi, boken het Idas dans. Kjempeflott skrevet og den grep meg på alle måter. Har du en anbefaling til meg, ønsker tittel og noen linjer om hva den handler om. Liker best hendelser fra norge, men det er ikke et must.. 0 Siter
Lurveline Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Vil bare tipse deg om disse: http://www.haugenbok.no/resultat.cfm?stipr=serie-0_661 0 Siter
Hawkwind Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Thor Heyerdahl: Kon-Tiki Handler om forfatterens og noen andre (hovedsaklig) nordmenns lille ekspedisjon hvor man krysser et av verdenshavene på en liten flåte i 1947. 0 Siter
flowy Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Ja, da kan jeg anbefale Liza Marklund: På flukt og Liza Marklund: Aldri mer fri. Du må lese dem i den rekkefølgen. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 "Ro uten årer" av Ulla-Carin Lindquist. 0 Siter
Gjest spennende reiseskildringer Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Jeg anbefaler virkelig reiseskildringene til Færøyvik. Han knytter kultur og historie opp til møter med enkeltmennesker på en måte som blir utrolig spennende selv for dem av oss som ikke vanligvis er så glad i historie! Han har bl.a. skrevet om sine reiser i bøkene "India" og "Kina". 0 Siter
Lisabeth Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 "Takk, det går bra-men MS-spøkelset herjer i meg" av Linn Kathrine Skaret-Johnsen. Boka er ikke like kronglete som den lange tittelen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.