Gå til innhold

Teatersminke i Oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue
Skrevet

Hvor får jeg kjøpt teatersminke i Oslo? Må jeg til sentrum?

Skal ha det til en oppsetning på skolen så det må være litt mer proft enn vanlig karnevalsminke som vi bruker til halloween:o)

Håper noen kan hjelpe meg!

Fortsetter under...

Gjest standard
Skrevet

På butikken Standard i sentrum har de det iallfall.

Gjest surreal
Skrevet

hei.

Jeg mener at du får kjøpt en god teatersminke på Panduro, iallefall i Sandvika. Grimas heter den.. Vi har hatt denne i barnehagen min flere år, og den er veldig god. Bruk vanlig pensel eller svamp til å føre på.

Du får visst kjøpt den på nettet også:

http://www.pandurohobby.no/menu/MenuServlet

Gjest surreal
Skrevet

hei.

Jeg mener at du får kjøpt en god teatersminke på Panduro, iallefall i Sandvika. Grimas heter den.. Vi har hatt denne i barnehagen min flere år, og den er veldig god. Bruk vanlig pensel eller svamp til å føre på.

Du får visst kjøpt den på nettet også:

http://www.pandurohobby.no/menu/MenuServlet

hmm.. ble visst surr med linken - søk på "sminke", så får du opp mange alternativ.

Den jeg tenkte på har 12 farger, bla. gull og sølv.

Art. nr: 245621

Lykke til! :)

Skrevet

Det lå en butikk ved sentrum scene som solgte teatersminke.Tror den er flyttet nå. Holdt endel på med sminke før og var der ganske ofte. Noen av produktene heter GRIMAS og KRYOLAN... Søk på dem og du får opp masse linker!

*tenketenke*

Hva var det den het da?

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...