Gå til innhold

FU: Røyker du?

Anbefalte innlegg

Gjest svaksterk
Skrevet

Nei, det er ikke så enkelt, noe som for enkelte gjelder parfyme og kroppslukt også, og røykere bør selvfølgelig ikke tenne en røyk midt i en busskø, men du snakket om 30-40 meter her, og hvis røyken fra noen som står 20 meter unna plager deg, bør du flytte deg.

Hehe, den skapningen som gikk 30 meter for å be meg stumpe røyken skulle faen meg fått høre til jeg mista stemmen. :)

hehe

*ser det -igjen- for meg*

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

5

• Lillemus

4

• muriel

3

• Prozak

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, det er ikke så enkelt, noe som for enkelte gjelder parfyme og kroppslukt også, og røykere bør selvfølgelig ikke tenne en røyk midt i en busskø, men du snakket om 30-40 meter her, og hvis røyken fra noen som står 20 meter unna plager deg, bør du flytte deg.

Hehe, den skapningen som gikk 30 meter for å be meg stumpe røyken skulle faen meg fått høre til jeg mista stemmen. :)

Jeg har aldri bedt noen stumpe røyken. :o) Men jeg synes det er temmelig uhøflig å stille seg inne i buss-skuret og tenne sigaretten når det silregner da... Jeg må bare gå ut i regnet jeg da, ellers får jeg ikke puste.

Skrevet

Røyker ikke. Var festrøyker i mange år. Så økte mengden sigarettar, og jeg kuttet de helt ut.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har aldri bedt noen stumpe røyken. :o) Men jeg synes det er temmelig uhøflig å stille seg inne i buss-skuret og tenne sigaretten når det silregner da... Jeg må bare gå ut i regnet jeg da, ellers får jeg ikke puste.

Ja, det å tenne en røyk inne i et busskur er noe jeg også hadde reagert på.

Jeg ville til og med spurt den jeg satt sammen med på en uteservering om det var greit at jeg røyket.

ShitDiddelyDo
Skrevet

hehe

*ser det -igjen- for meg*

Hehe, ser det for meg jeg også.

Men folk som går så langt for å få noen til å stumpe røyken må ha seriøse problemer. :)

Annonse

Skrevet

Har sluttet og nå er det pinadø snart 1 år siden!!(mars)

*stolt*

Skrevet

slutter å røyke hver gang jeg er ferdig med en sigarett :) Neida, seriøst er jeg på nedtrapping siden søndag. Hatt fem pr dag og ser frem mot et kutt totalt snart.... :)

Skrevet

Jeg røyker ikke.

Det var en periode fra 17 - 25 årsalderen at jeg festrøykte litt innimellom (ikke mye). Etter at jeg fikk min førstefødte mista jeg totalt lysten på å prøve røyk igjen, selv på fest. Like greit det :-)

Skrevet

Sluttet for fire år siden. Nå synes jeg egentlig det er helt ufyselig, men siden madamen røyker så tålererer jeg det jo :-) (Hun er forøvrig i ferd med å slutte, så det finnes håp.)

"............................................."

Du er så tållerang assa.

Skrevet

Ja, jeg røyker dessverre. Har prøvd å slutte flere ganger og tror hver gang at_denne_ gangen klarer jeg det

Annonse

Skrevet

Ja, jeg røyker og jeg skammer meg ikke over det. Jeg røyker veldig veldig lite da og bruker som oftest bare en 20-pakning i uka. Klarer meg godt uten røyk i ukesvis, og røyker mer i perioder hvor det passer bra, som f.eks når det er reise, fest eller kreativ aktivitet med rødvin osv :) Har ikke planer om å slutte før jeg blir eldre, selv om jeg synes at de røykeslutt-reklamene stikker litt..

Skrevet

Slutta heldigvis for over 2,5 år sidan, og det var lett. Hadde då røykt i 17 år.

Skrevet

Nope, aldri gjort, og er alt for forfengelig til å begynne å røyke ;)

hare1365380455
Skrevet

Jeg røyker ikke.

Det var en periode fra 17 - 25 årsalderen at jeg festrøykte litt innimellom (ikke mye). Etter at jeg fikk min førstefødte mista jeg totalt lysten på å prøve røyk igjen, selv på fest. Like greit det :-)

Samme her.

Skrevet

Ja, jeg røyker. Har røykt siden jeg var 13, blir 30 i år. Har ikke noen umiddelbare planer om å slutte.

Skrevet

Jeg har aldri røykt, bortsett fra et par mislykkede forsøk på å være kul i 9. klasse..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...