Gå til innhold

FU: Røyker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Røkte fra 17 til 20 da jeg ble gravid og sluttet.

Om 2 mnd har det gått 6 år.

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

5

• Lillemus

4

• muriel

3

• Prozak

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Joa, er blant de få her inne som tør å innrømme at jeg røyker.

Og har gjort det i nærmere 20 år nå.

Skrevet

Jeg er antirøyker så det holder.

er veldig glad for alle nye røykelover :-)

Skrevet

Jeg begynte som 13-14-åring, og slutta for to år siden.

Men jeg har ikke problemer med å ta meg en nå og da - i sosiale sammenhenger. Og det gjør jeg.

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg røyker ikke. Har aldri prøvd.

Skrevet

Har festrøykt i 8 år snart. Men de blir mindre og mindre, nå kan jeg klare meg med et par siagretter eller ingen i det hele tatt i løpet av hele kvelden. Syns egentlig hele røykinga er idioti!:)

Skrevet

Er relativt nybakt ikkerøyker, og ganske misunnelig på f.eks Gyda og SDD som kan ta seg en enkelt i ny og ne.

Var så langt nede i gørra at det er et mirakel at jeg klarte å slutte - tør definitivt IKKE å teste ut det der med festrøyking.

Skrevet

Jepp. :o) Må stadig flytte meg når jeg står og venter på bussen. Hvorfor har røykere så vanskelig for å skjønne dette med vindretning og at røyking også utendørs faktisk er jævlig for oss andre? Det er ikke sånn at så fort man stikker snuten utendørs så forsvinner all røyklukt som dugg for sol - den kjennes nemlig utmerket godt både 20 og 30 og 40 meter unna om vinden står rett!

Røykere er dumme, rett og slett. Uintelligente, uappetittlige, hensynsløse krøtter av noen menneskerester som ikke forstår noen ting.

Om noen år er vi forhåpentligvis kommet til et totalforbud mot røyk, sånn at de som ellers ville endt opp som røykere slipper å gå å føle seg som hundebæsj i forhold til alle de fantastiske ikkerøykerne.

Gjest Lite sirkulasjon i toppetasjen, du?
Skrevet

Røykere er dumme, rett og slett. Uintelligente, uappetittlige, hensynsløse krøtter av noen menneskerester som ikke forstår noen ting.

Om noen år er vi forhåpentligvis kommet til et totalforbud mot røyk, sånn at de som ellers ville endt opp som røykere slipper å gå å føle seg som hundebæsj i forhold til alle de fantastiske ikkerøykerne.

Ehh.. Ikke lite dum, du? Jeg røyker ikke selv, men ville aldri kalt andre de tingene du gjør.

Annonse

Gjest Lite sirkulasjon i toppetasjen, jeg
Skrevet

Sorry, når jeg så hele tråden, skjønte jeg ironien. Beklager.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg røyker. Daglig.Har ikke tenkt å slutte på rappen, men å røyke litt mindre hadde vært greit.

:-)

Skrevet

Sorry, når jeg så hele tråden, skjønte jeg ironien. Beklager.

Hehe :)

Skrevet

Har aldri røyka noe som helst. Synes røyking er aldeles idiotisk, og blir lei meg når jeg hører at f.eks småsøstrene mine har begynt å røyke...

Skrevet

En ekstremt ekkel uvane jeg kvittet meg med for flere år siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...