tiliti Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Røkte fra 17 til 20 da jeg ble gravid og sluttet. Om 2 mnd har det gått 6 år. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Joa, er blant de få her inne som tør å innrømme at jeg røyker. Og har gjort det i nærmere 20 år nå. 0 Siter
Tonette Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Jeg er antirøyker så det holder. er veldig glad for alle nye røykelover :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Jeg begynte som 13-14-åring, og slutta for to år siden. Men jeg har ikke problemer med å ta meg en nå og da - i sosiale sammenhenger. Og det gjør jeg. 0 Siter
Lurveline Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Har røyka over halve livet mitt nå. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Jeg røyker ikke. Har aldri prøvd. 0 Siter
Mathildaa Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Har festrøykt i 8 år snart. Men de blir mindre og mindre, nå kan jeg klare meg med et par siagretter eller ingen i det hele tatt i løpet av hele kvelden. Syns egentlig hele røykinga er idioti! 0 Siter
muriel Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Er relativt nybakt ikkerøyker, og ganske misunnelig på f.eks Gyda og SDD som kan ta seg en enkelt i ny og ne. Var så langt nede i gørra at det er et mirakel at jeg klarte å slutte - tør definitivt IKKE å teste ut det der med festrøyking. 0 Siter
muriel Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Jepp. ) Må stadig flytte meg når jeg står og venter på bussen. Hvorfor har røykere så vanskelig for å skjønne dette med vindretning og at røyking også utendørs faktisk er jævlig for oss andre? Det er ikke sånn at så fort man stikker snuten utendørs så forsvinner all røyklukt som dugg for sol - den kjennes nemlig utmerket godt både 20 og 30 og 40 meter unna om vinden står rett! Røykere er dumme, rett og slett. Uintelligente, uappetittlige, hensynsløse krøtter av noen menneskerester som ikke forstår noen ting. Om noen år er vi forhåpentligvis kommet til et totalforbud mot røyk, sånn at de som ellers ville endt opp som røykere slipper å gå å føle seg som hundebæsj i forhold til alle de fantastiske ikkerøykerne. 0 Siter
Gjest Lite sirkulasjon i toppetasjen, du? Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Røykere er dumme, rett og slett. Uintelligente, uappetittlige, hensynsløse krøtter av noen menneskerester som ikke forstår noen ting. Om noen år er vi forhåpentligvis kommet til et totalforbud mot røyk, sånn at de som ellers ville endt opp som røykere slipper å gå å føle seg som hundebæsj i forhold til alle de fantastiske ikkerøykerne. Ehh.. Ikke lite dum, du? Jeg røyker ikke selv, men ville aldri kalt andre de tingene du gjør. 0 Siter
Gjest Lite sirkulasjon i toppetasjen, jeg Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Røykere er dumme, rett og slett. Uintelligente, uappetittlige, hensynsløse krøtter av noen menneskerester som ikke forstår noen ting. Om noen år er vi forhåpentligvis kommet til et totalforbud mot røyk, sånn at de som ellers ville endt opp som røykere slipper å gå å føle seg som hundebæsj i forhold til alle de fantastiske ikkerøykerne. Sorry, når jeg så hele tråden, skjønte jeg ironien. Beklager. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Jeg røyker. Daglig.Har ikke tenkt å slutte på rappen, men å røyke litt mindre hadde vært greit. :-) 0 Siter
muriel Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Sorry, når jeg så hele tråden, skjønte jeg ironien. Beklager. Hehe 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Nei. Har aldri prøvd heller. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Har aldri røyka noe som helst. Synes røyking er aldeles idiotisk, og blir lei meg når jeg hører at f.eks småsøstrene mine har begynt å røyke... 0 Siter
favn Skrevet 19. januar 2006 Skrevet 19. januar 2006 En ekstremt ekkel uvane jeg kvittet meg med for flere år siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.