Gå til innhold

Hva er du mest flau over å ikke kunne noenting om?

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Karamell
Skrevet

jeg har null peiling på økonomi, vet hvor mye penger jeg har på konto men renter etc, hvor det lønner seg å ha pengene (null peil). Stoler på banken, men skulle gjerne hatt litt kunnskaper om det selv

jeg vet ikke forskjellen på storting og regjering

pluss mye annet

Hva er deres tilkortkommenhet?

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

10

• Ugga Bugga

6

• morsan

4

• Yia

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest var så skoletrøtt
Skrevet

Jeg har store huller når det gjelder historie og politikk, selv om veldig sentrale ting, det syns jeg ofte er flaut.

Gjest ikke_bare _flau
Skrevet

Denne er litt flau/dum...

jeg handler mat hver dag.I dag snakket jeg i telefon med en kvinne fra et annet land.Hun ønsket å sammenligne matvareprisene der med norske matvarepriser-og jeg oppdaget at jeg faktisk ikke hadde peiling på hva mat faktisk koster.

Jeg springer gjennom butikken,rykker med meg det jeg trenger og drar kortet(ofte uten å se inntastet beløp) og tar aldri med kvittering.

Jeg leser ikke kontoutskrifter og vet aldri hvor mye jeg har på kontoen...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Geografi.. Jeg er veldig dårlig på det..

Skrevet

Nevn ordet "forsikring" til meg, så går det ned en stor klaff i hodet mitt og alt blir svart.

*grøss*

Skrevet

Hmmm, det blir alt for mye til at jeg kan skrive det her...

Skrevet

Jeg kan ikke lage fine kaker (men de smaker ofte godt), fine smørbrød etc.

Skrevet

Alle voksenting. Penger og politikk og systemer. Og geografi. =/

Skrevet

Flau og flau. Jeg er i hvert fall håpløs når det gjelder geografi

Gjest mirakel*2?
Skrevet

navn på politikerne våre og hvilke stillinger de har. DET synes jeg er pinlig i diskusjoner

Gjest M.Angelica
Skrevet

Glemte en ting; tall...

Nevn et regnestykke til meg, og det vil svartne for meg..;)

Skrevet

snekring og sånt praktisk i huset.

Dvs jeg kan ikke MYE om det ihvertfall. Ikke nok!

Etterhvert har jeg funnet ut at det er mange kompiser som ikke har spesielt mye mer peiling (selv om de later som). Men JEG er flink i de fleste "dameferdighetene" ;-)

Skrevet

Norsk politikk... føler meg alltid som en sau når det diskuteres politikk og politikere.

Gjest litt flaut kanskje...
Skrevet

Har en revisor som fører regnskapet for meg, og om jeg lar han forklare meg noe som har med økonomi å gjøre, så detter jeg som regel fort ut av den samtalen. Litt flaut kanskje når jeg driver eget firma, men kan vel si til mitt forsvar at det ikke er det mest avanserte økonomisystemet som trengs i min lille bedrift.

Gjest bæbæbæ!
Skrevet

Norsk politikk... føler meg alltid som en sau når det diskuteres politikk og politikere.

Er det ikke bare en gjeng med sauer der da...fnis...

Er sikkert på samme nivå som deg.

Skrevet

Er det ikke bare en gjeng med sauer der da...fnis...

Er sikkert på samme nivå som deg.

Og jeg som trodde de var aper...

Der kan du se - jeg kan ingenting! *himle*

Skrevet

Mye av det vi lærte av allmennfag er forsvunnet inn i et mentalt sort hull. Spesielt eldre historie, og geografi. Historietimene var veldig dårlig timet. Det var de to første timene på mandag morgen, og de to siste timene på fredag..

Skrevet

Musikk...

Er det meningen at alle skal kunne at Bob Dylan eller Geldoff eller hvem det var en gang spilte gitar i Guns'n Roses?

:)

Flaut når man har mange musikkinteresserte venner.

Men hovedstaden i Burkina Faso er Ouagadougo, det vet jo alle!

Skrevet

Musikk...

Er det meningen at alle skal kunne at Bob Dylan eller Geldoff eller hvem det var en gang spilte gitar i Guns'n Roses?

:)

Flaut når man har mange musikkinteresserte venner.

Men hovedstaden i Burkina Faso er Ouagadougo, det vet jo alle!

Hæh?

Burkina Faso??

Ouagadougo??

Skrevet

Hmmm, det blir alt for mye til at jeg kan skrive det her...

Sånn føler jeg det og... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...