Gå til innhold

Hva er du mest flau over å ikke kunne noenting om?

Anbefalte innlegg

Gjest spiolina
Skrevet

Nevn ordet "forsikring" til meg, så går det ned en stor klaff i hodet mitt og alt blir svart.

*grøss*

Det ser ikke ut som om strendene i Kroatia er spesielt fine? Vi liker sand og der er det vel mest rullestein? Finnes det steder med fine strender?

Fortsetter under...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

10

• Ugga Bugga

6

• morsan

4

• Yia

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nevn ordet "forsikring" til meg, så går det ned en stor klaff i hodet mitt og alt blir svart.

*grøss*

Da får jeg være flau sammen med deg! Når det gjelder forsikringspapirer osv så er jeg veldig glad for at jeg har en mann jeg kan overlate dette til. Jeg satser på at han har peiling, men man kan jo aldri vite :-/

skorpionfisken
Skrevet

Jeg skjønner ikke Offside-regelen.

Likevel deltar jeg med stor iver i fotballdiskusjonene i kantina på jobb :-)

Skrevet

Mattekunnskapene mine begrenser seg stort sett til 1+1.

Annonse

Skrevet

Og jeg som trodde de var aper...

Der kan du se - jeg kan ingenting! *himle*

LOL

Skrevet

Glemte en ting; tall...

Nevn et regnestykke til meg, og det vil svartne for meg..;)

2+2 = ?

*henter luktesaltet*

Skrevet

*grøss*

Enig - forsikringer er vanskelig å forstå. Ja ikke slik tingsforsikring, men livs-/gjelds-/pensjons-! *grøss*

Men kan ikke egentlig si at jeg er så veldig flau over å ikke kunne det, da! ;-)

Skrevet

Enig - forsikringer er vanskelig å forstå. Ja ikke slik tingsforsikring, men livs-/gjelds-/pensjons-! *grøss*

Men kan ikke egentlig si at jeg er så veldig flau over å ikke kunne det, da! ;-)

Nei...det er vel ikke akkurat noen dyp, mørk hemmelighet jeg avslører. ;o)

Skrevet

Det ser ikke ut som om strendene i Kroatia er spesielt fine? Vi liker sand og der er det vel mest rullestein? Finnes det steder med fine strender?

*smiler*

Du er altså mest flau over å snuble litt i grunnleggende doling? (du har lagt innlegget feil)

Skrevet

Uffda,- dette hørtes ut som skryt :(

Men jeg hadde litt problemer med å finne noe jeg _burde_ ha kunnet mer om, som jeg er flau over ikke å kunne...

Politikk på dypere plan, kanskje. Og historie.

Og så kunne jeg veldig godt tenkt meg å vite alt om hvordan en bilmotor fungerer (men jeg kan nok mer om det enn de fleste jenter, har jeg skjønt)

Skrevet

Jeg kan ikke noe om geografi overhodet. Jeg vet hvor Norge er, men det er det...

Annonse

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har også null peiling på økonomi. Jeg har sparepengene mine på kapitalkonto, og det burde jeg visst ikke gjort i følge mannen min. Han gjør noe annet. Jeg aner ikke hva han gjør. Vet bare at det krever mye tid , men at det er smartere det han gjør.

Ellers var det litt flaut å ikke ha mobil. Ble mobbet for det i familien, men jeg var sta.

Nå har jeg imidlertid arvet min datters gamle.

Nå er det ganske flaut at jeg bruker eveigheter på å skrive en tekstmelding.

Skrevet

Historie! Både nær og fjern, for å si det slik. Årstall fester seg bare ikke i min hukommelse. Jeg vet gjerne om hendelsene, men ikke søren om jeg klarer å plassere det i tid. Og det er pinlig når man blander tidsepoker!

Internasjonal politikk er også et svart område, men det er liksom ikke så aktuelt i min omgangskrets; det diskuteres ikke så mye. Men historiske spørsmål kommer stadig opp, og jeg er ikke med!

Skrevet

Jeg har omtrent like mye peil på økonomi som deg.

Skrevet

Har ikke lest alle svarene, men er sikkert mye der som jeg heller ikke har peil på.

Men det første som slår meg er krig og politikk. USA og Irak og sånn. Og norsk politikk. Og alle andre lands politikk.

Og etter å ha prøvd dette "puslespillet"

( http://www.sheppardsoftware.com/country_europe_G2_drag-drop.html ) sammen med typen, så kunne han påpeke at jeg er håpløs når det gjelder europeisk geografi (og forsåvidt også verdensgeografi).

Skrevet

Jeg er pinlig dårlig til å lage mat, og også dårlig på andre praktiske ting som å reparere ting eller å lukeparkere.

Skrevet

Denne er litt flau/dum...

jeg handler mat hver dag.I dag snakket jeg i telefon med en kvinne fra et annet land.Hun ønsket å sammenligne matvareprisene der med norske matvarepriser-og jeg oppdaget at jeg faktisk ikke hadde peiling på hva mat faktisk koster.

Jeg springer gjennom butikken,rykker med meg det jeg trenger og drar kortet(ofte uten å se inntastet beløp) og tar aldri med kvittering.

Jeg leser ikke kontoutskrifter og vet aldri hvor mye jeg har på kontoen...

Jeg har også lite greie på slikt. Vel, jeg vet som regel hva jeg har på kontoen, men jeg aner ikke hva f.eks. en kilo bananer vanligvis koster. Kjæresten min husker slike ting, og han kan f.eks finne på å si "nå må vi kjøpe bananer, for nå er de billige" når vi er i butikken. Jeg har ikke snøring på hva som er billig eller ikke når det gjelder slike ting, så jeg bare nikker og smiler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...