Gå til innhold

Hva er du mest flau over å ikke kunne noenting om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er pinlig dårlig til å lage mat, og også dårlig på andre praktiske ting som å reparere ting eller å lukeparkere.

Engelsk. Å jeg som lurte meg selv til å tro at det språket hadde jeg ikke bruk for dumme meg.

Nå begynner det å bli flaut å ikke kunne mer engelsk enn en andre klassing.

Fortsetter under...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

10

• Ugga Bugga

6

• morsan

4

• Yia

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Engelsk. Å jeg som lurte meg selv til å tro at det språket hadde jeg ikke bruk for dumme meg.

Nå begynner det å bli flaut å ikke kunne mer engelsk enn en andre klassing.

He he, jeg trodde heller ikke jeg skulle få bruk for engelsk da jeg gikk på skolen.

Heldigvis har jeg klart å lære meg litt engelsk i voksen alder.

Skrevet

He he, jeg trodde heller ikke jeg skulle få bruk for engelsk da jeg gikk på skolen.

Heldigvis har jeg klart å lære meg litt engelsk i voksen alder.

Jeg har ikke sjangs å føler at jeg må starte helt fra begynnelsen igjen for å lære språket. helt ned på 1 klassenivå.(ikke greit)

Skrevet

Jeg har ikke sjangs å føler at jeg må starte helt fra begynnelsen igjen for å lære språket. helt ned på 1 klassenivå.(ikke greit)

Alt hjelper. Man plukker opp engelsk når man ser film eller hører popmusikk. Og så går det an å lese engelskspråklige blader eller bøker. Og man lærer litt når man er ute og reiser, eller har med utlenninger å gjøre her i Norge.

Skrevet

Alt hjelper. Man plukker opp engelsk når man ser film eller hører popmusikk. Og så går det an å lese engelskspråklige blader eller bøker. Og man lærer litt når man er ute og reiser, eller har med utlenninger å gjøre her i Norge.

Jeg følger ikke med på hva de sier i filmen, jeg leser kun teksten å ja jeg vet at jeg ikke får med meg alt.

Musikk aner jeg ikke hva det synges om så jeg hører bare på melodien og tenker ikke over hva sangen handler om.:(

De kan synge hva de vil for jeg skjønner ikke bæra likevel.

Verste er jo om jeg liker en melodi og at det er en helt forjævlig tekst å så at jeg spiller den på full guffe :((

Skrevet

Jeg følger ikke med på hva de sier i filmen, jeg leser kun teksten å ja jeg vet at jeg ikke får med meg alt.

Musikk aner jeg ikke hva det synges om så jeg hører bare på melodien og tenker ikke over hva sangen handler om.:(

De kan synge hva de vil for jeg skjønner ikke bæra likevel.

Verste er jo om jeg liker en melodi og at det er en helt forjævlig tekst å så at jeg spiller den på full guffe :((

Kanskje du kan låne et språkkurs på biblioteket? Sånn med CD'er hvor man lytter og snakker?

Annonse

Gjest (Yia) burde fjernet signatur...
Skrevet

Dette er faktisk gørr flaut; Kan ikke forskjell på høyre og venstre jeg...

Skrevet

Kanskje du kan låne et språkkurs på biblioteket? Sånn med CD'er hvor man lytter og snakker?

uff det er da sånn tiltak for å komme igang.

Gjest Du spøker nå?
Skrevet

HÆ??

fei1365380229
Skrevet

Jeg kan ikke det jeg heller og er ikke så flau over det. Det er visst veldig mange som ikke klarer akkurat dette. Når jeg skulle kjøre opp måtte jeg ha en liten prikk på høyre hånd så jeg visste hva sjåførlæreren snakket om. Når jeg er hos øyelegen og han sier se opp til venstre så kan jeg godt finne på å se opp til høyre :)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

jeg har hørt om dette problemet før. Jeg gikk i klasse med en som måtte merke hånden sin da hun skulle ta oppkjøring. Jeg har hørt andre fortelle om folk som har gjort akkurat det samme.

Gjest Lille Karamell
Skrevet

Nok en ting jeg aldri har lært meg. Tror det er noe som ikke kan læres men som er medfødt

Skrevet

HÆ??

Nei! Hvorfor blir jeg hele tiden beskyldt for å spøke :-)? Jeg spør aldri om veiforklaringer lengre, for det blir bare tull! Har havnet i feil ende av Oslo f.eks.

Det akkurat som det er en mental blokkering på akkurat det der...

Annonse

Skrevet

Jeg kan ikke det jeg heller og er ikke så flau over det. Det er visst veldig mange som ikke klarer akkurat dette. Når jeg skulle kjøre opp måtte jeg ha en liten prikk på høyre hånd så jeg visste hva sjåførlæreren snakket om. Når jeg er hos øyelegen og han sier se opp til venstre så kan jeg godt finne på å se opp til høyre :)

Godt vi er flere!Blir så mye rare situasjoner av det der! :-)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Nok en ting jeg aldri har lært meg. Tror det er noe som ikke kan læres men som er medfødt

jeg tror også at det problemet er medfødt.

Skrevet

Hvor lang tråd skal dette bli... Blir svett i hendene og får stor rullegardin av;

Den lille skriften i forsikringspapirer, lånepapirer og brukerveiledninger for pc-utstyr.

Er også litt pinlig berørt over å ikke kunne laste ned mp3 filer for jeg er så redd for virus. Men jeg skal få kurs i dette av en kompis:-)

Kjøring på glatte vinterveier... Blir heller hjemme:-/

Forstår ikke hvordan man bruker snøfresern... Men dette er bare nyttig - for da slipper jeg nemlig å gjøre det!

Klarer faktisk knapt å slå inn en spiker... Har 12 tommeltotter...

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er ultradum i matematikk, og jeg er også sabla teknodum..Det er litt flaut.

Jeg er en sånn som er helt hjelpeløs om ledningene rundt TVen blir byttet om, aldri klarer å finne igjen noe på PCen etc..Det er ikke bra.

Ellers kan jeg absolutt intet om sport og idrett og utøvere der, men det er jeg egentlig ikke flau for, det interesser meg, og burde etter min mening, interessere alle oppegående mennesker midt bak.

:-)

Skrevet

Det er ikke noe å være flau for. De som ikke lærer seg å skille mellom høyre og venstre har det medfødt i hjernen, det gjelder relativt mange.

Skrevet

bruk styrbord og babord i stedet. :)

Skrevet

Matematikk og fysikk.

Ironien er at jeg er hekta på geometri og nyere fysikk. Prøver i alle fall å forstå _noen_ elementære aspekter.

Og så strever jeg med seilingens finesser. Jeg er flau over at jeg glemmer og repeterer og glemmer og repeterer og...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...