Gå til innhold

Hva er du mest flau over å ikke kunne noenting om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*ler* Ja!

Broren min kunne fortelle at det ble et lurveleven uten like til å begynne med, men det gikk helt fint med båten og mannskapet. Kunne ikke ha vært store smellet med andre ord.

Tror jeg må ha med broren min til sommeren når jeg skal være med. Han er så pedagogisk flink og vet hvordan han skal få folk i godt humør igjen.

De fleste båter tåler et lite dunk under. Godt at det gikk bra, da.

Ja, ta med broren din. Det er så godt med noen som er rolige ombord og som ikke karrer seg opp dersom man kløner eller ikke forstår.

Fortsetter under...

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

10

• Ugga Bugga

6

• morsan

4

• Yia

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest KariKruskakli
Skrevet

De fleste båter tåler et lite dunk under. Godt at det gikk bra, da.

Ja, ta med broren din. Det er så godt med noen som er rolige ombord og som ikke karrer seg opp dersom man kløner eller ikke forstår.

Ja, han er mitt førstevalg. Han er ikke seilkyndig han heller, men lærevillig, har rask reaksjonsevne, lar seg ikke affisere (heter det det?) av saftige gloser og sist men ikke minst så er han i konstant godt humør og spøker og tuller.

Det hjelper veldig.

Gjest Lille Karamell
Skrevet

Afrika- og Midt-Østen-geografi.

Så hva er hovedstaden i Burkina Faso da? det er jo almennkunnskap:)

Skrevet

Så hva er hovedstaden i Burkina Faso da? det er jo almennkunnskap:)

Øhh? er det et land?:)

Suger i geografi generelt og så synes jeg det er ganske pinlig å ikke ha noe peil på musikk og film...

Gjest Lille Karamell
Skrevet

Øhh? er det et land?:)

Suger i geografi generelt og så synes jeg det er ganske pinlig å ikke ha noe peil på musikk og film...

Ja det er et land i Øst-afrika som før het Øvre Volta og har en hovedstad som heter noe sånt som ougaoudgoug

Annonse

Skrevet

Ja det er et land i Øst-afrika som før het Øvre Volta og har en hovedstad som heter noe sånt som ougaoudgoug

ja, så lærte jeg noe nytt i dag også:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...