hjertebarnet Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Det virker som det er så moderne med sofaer laget av mikrofiber. Men jeg trodde mikrofiber trakk til seg støv osv så grassalt, det er jo derfor man lager tørkekluter osv av det? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 Det er nok en sånn sofa så man slipper å vaske stua. Sofaen gjør all jobben 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 17. januar 2006 Skrevet 17. januar 2006 mine foreldre har mikrofiber på enkelte av møblene og det tiltrekker seg ikke støv. Jeg gleder meg til vi skal kjøpe ny sofa. Da skal jeg garantert velge mikrofiber. Den sofaen vi har nå begynner å bli ganske stygg av alle flekkene jeg ikke klarer å vaske av. 0 Siter
Gregga Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Microfiber er faktisk veldig bra. Nå har ikke vi sofa (enda) i dette stoffet, men to store lenestoler. I fargen mocca. Var veldig usikker på valget, fargen er mørk, og vi har hund - en Golden Retriever, som alltid røyter, og røyter enormt i perioder. (Og fargen på pelsen hans er i IKKE mocca) Stolene trekker bare til seg minimalt med hår og støv. Hunden ligger ikke i stolene, men er veldig inntil oss når vi sitter der:-) Sosial fyr vi har... Søles det i stolen, er det bare å tørke av, det trekkes ikke ned i stoffet. Kan også tørke av flekker med våt/godt fuktet klut. (Jeg mistet ei brødskive med makrell i tomat midt i setet, så klart med pålegget ned)Alt gikk vekk med fuktig klut- ikke spor igjen. Er faktisk strålende fornøyd med stolene, også på toppen av alt er de vanvittig gode å sitte i. Så vi kommer til å kjøpe sofa i samme stoff, 0 Siter
Gjest lysrøret Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Mickrofiber sofaer er ekle å ta på synes jeg. Dessuten så ser det så syntetisk ut. Men de er visstnok greie å rengjøre. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Mickrofiber sofaer er ekle å ta på synes jeg. Dessuten så ser det så syntetisk ut. Men de er visstnok greie å rengjøre. de er veldig greie å rengjøre. Ungen vår var hos besteforeldrene og griste til stolene med både sjokolade og ketchup. Det gikk av med en gang med klut og vann. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.