Gjest Cezalion Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Nei... Heter det ikke smoothies da? Kanskje jeg har misforstått helt. Trykker meg jo aldri inn i sånne tråder, så for alt jeg vet er det drikke som blir diskutert, mens jeg har trodd det har vært sjokoladekaker. Smoothies er da vitterlig ingen kake, men en drikk. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Smoothies er da vitterlig ingen kake, men en drikk. Men hva heter de sjokoladekakene? 0 Siter
Soria Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Nei... Heter det ikke smoothies da? Kanskje jeg har misforstått helt. Trykker meg jo aldri inn i sånne tråder, så for alt jeg vet er det drikke som blir diskutert, mens jeg har trodd det har vært sjokoladekaker. Er det brownies du mener? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Er det brownies du mener? Takk! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Smoothies er da vitterlig ingen kake, men en drikk. Ja, jeg vet at Smoothies er en drikk, men det kan godt være at det finnes noen små sjokoladekaker som heter noe lignenede... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Er det brownies du mener? Der kom kakemesteren, jo :-) 0 Siter
Soria Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Der kom kakemesteren, jo :-) Jeg som pleier å si at jeg liker å bake, men at resultatet ikke egner seg for mennesker 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 18. januar 2006 Skrevet 18. januar 2006 Jeg som pleier å si at jeg liker å bake, men at resultatet ikke egner seg for mennesker :-) Da har du nok noen lykkelige dyr i husholdningen, om de firbente får lov til å overta restene! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.