Gå til innhold

Til alle som er lei "ukjent anrop"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, nå oppdaget jeg at jeg faktisk alt var reservert for salg både på telefon og mobiltelefon, siden det var samme avkrysningsboks...

Hehe. Det samme oppdaga jeg. Og jeg har faktisk gjort dette i 2001 (som åra går ...).

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg blir ringt ofte på telefonen om salg. Men det kan selvfølgelig ha noe å gjøre med at jeg ikke har fasttelefon:-)

Ja, de går sikkert etter navnelister og tar fasttelefonen som førstevalg.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Da skjønner jeg hvorfor du har vært forskånet ;)

Ja, man oppdager det mest utrolige takket være dol :-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hehe. Det samme oppdaga jeg. Og jeg har faktisk gjort dette i 2001 (som åra går ...).

Så du lot deg inspirere til å stikke innom registeret du også?

Nå måtte jeg ta en tur innom igjen, siden jeg ikke la merke til registreringsdatoen min i sted. Jeg reserverte meg også i 2001, nærmere bestemt 1.mars.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Usj, jeg var litt for seint ute... Lå og dubba av på sofaen med lillesnuppa :-)

Men skal få gjort det i løpet av dagen!!!!

Siden du sier at dere har reservert dere mot reklame på fasttelefonen, men at du får reklame på mobilen, så tyder det på at fasttelefonen din er registrert på en annen i husstanden enn mobilen.

Så når du får tid, sjekk at både du og mannen din er registrert.

Skrevet

Så du lot deg inspirere til å stikke innom registeret du også?

Nå måtte jeg ta en tur innom igjen, siden jeg ikke la merke til registreringsdatoen min i sted. Jeg reserverte meg også i 2001, nærmere bestemt 1.mars.

Hehe. Ja, jeg måtte jo innom så snarest.

Annonse

Gjest Tegn-nynne
Skrevet

Og hva gjør jeg som er døv da!?

Ahhrrrggg, irriterer meg grønn over at det samme nummeret ringer meg omigjen og omigjen.

Kanskje en ide å sende sms'er til oss istedet? ;-)

Får vel ringe Brønnøysundregisteret igjen...Glemte å reservere mobiltelefonen mot telefonsalg...

Se på meldinger

Skrevet

Siden du sier at dere har reservert dere mot reklame på fasttelefonen, men at du får reklame på mobilen, så tyder det på at fasttelefonen din er registrert på en annen i husstanden enn mobilen.

Så når du får tid, sjekk at både du og mannen din er registrert.

Vi begge er registrert, men kun på fasttelefon. Antar vi begge må registrere oss både på fasttelefon og mobil? Så vidt jeg husker skulle vi føre opp hvilket nummer vi ville ha reservert mot telefonsalg...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Vi begge er registrert, men kun på fasttelefon. Antar vi begge må registrere oss både på fasttelefon og mobil? Så vidt jeg husker skulle vi føre opp hvilket nummer vi ville ha reservert mot telefonsalg...

"Så vidt jeg husker skulle vi føre opp hvilket nummer vi ville ha reservert mot telefonsalg... "

Der husker du feil. Du skal bare krysse i ruten som sier "Telefon og mobiltelefon". Nummer skal ikke gis opp.

Skrevet

"Så vidt jeg husker skulle vi føre opp hvilket nummer vi ville ha reservert mot telefonsalg... "

Der husker du feil. Du skal bare krysse i ruten som sier "Telefon og mobiltelefon". Nummer skal ikke gis opp.

En god stund siden jeg gjorde dette, så du har nok rett :-)

Bare jeg får vært alene i ti minutter (unger overalt her idag *hehe*) så skal jeg nok få fiksa det!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

En god stund siden jeg gjorde dette, så du har nok rett :-)

Bare jeg får vært alene i ti minutter (unger overalt her idag *hehe*) så skal jeg nok få fiksa det!

For å være grei og spare deg noen sekund: Her er linken

http://w2.brreg.no/reservasjon/

Det du må ha klart først er personnummerene deres.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...