Gå til innhold

Dele med dere.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Oj Oj.. Bestemor i løpet av dagen da ;-)

Håper det!

Skrevet

Det trenger ikke ta så lang tid fra to cm åpning til ungen er født, altså. Jeg hadde rier ei god stund, men ingen åpning da jeg kom inn på føden da guttungen skulle bli født.

Deretter, på 50 minutter gikk det fra null til full åpning og til ungen var ute.

Lykke til til deg som snart er bestemor og!

Fint å høre andre opplevelser nå. Jeg husker jo også mine, om ikke helt nøye, er så lenge siden. Vi er jo forskjellige, men at det var 2 cm. åpning da hun kom inn og da 3 min. mellom riene og 3 timer senere vondere og oftere rier som hun skrev på sms så skjer det da ihvertfall noe der.

Skrevet

Så spennendes for deg!

Jeg ringte også mamma før jeg reiste på klinikken for og få gutten min :o)

Det ble lenge og vente på neste tlf fra meg, krysser fingre for at du slippe og vente så lenge.

Gi beskjed når du er blitt Mormor da, så vi får gratulere!

Ja, den ventetiden er jo lang, men sånn er det. Ei venninne ventet i 27 timer fra datteren dro og til babyen ble født, de verste timene i hele mitt liv sier min venninne. Håper jeg slipper å vente så lenge. Har jo et håp om å komme på besøk i visittiden kl. 18 idag da...men, men, vi får se.

Skrevet

Å dæven"

*mimrer*

Jeg var så heldig å få være med jeg, lykke til, snart mormor! :)

Vil jeg gjerne også...men ville ikke mase. De skal ringe om det er behov for det for samboeren har sykehusskrekk, men går nok bra med han nå når dem først er oppe i det vil jeg tro. Har jo fått beskjed om å være "bakvakt" så blir jeg ringt etter så kaster jeg meg inn i en taxi og drar så gjerne. Jeg har vel ikke ytret så veldig nøye ønske om at jeg så gjerne vil heller, redd for å virke for påtrengende. Er sikkert en stor opplevelse om jeg hadde fått være med. Kommer vel flere sjanser.

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, den ventetiden er jo lang, men sånn er det. Ei venninne ventet i 27 timer fra datteren dro og til babyen ble født, de verste timene i hele mitt liv sier min venninne. Håper jeg slipper å vente så lenge. Har jo et håp om å komme på besøk i visittiden kl. 18 idag da...men, men, vi får se.

Blir spennendes dette!

Skal krysse fingre for at du får se det lille gullet i kveld.

Annonse

Gjest M.Angelica
Skrevet

Oi! Så spennende!! =D

Snart er du bestemor. Gratulerer :D

Skrevet

Hønemormoren, altså ;-) Blir det nickskifte, tro?

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Har det skjedd noe?? Guri så spennende.

Skrevet

Har det skjedd noe?? Guri så spennende.

Dette drøyer og nå er jeg urolig.

Tenk at det begynte 21.30 igår og 10 min. mellom 1.30 og 3 min.mellom 6.30. 2 cm. åpning ved ankomst sykehuset litt før 7. Kl. 1o enda tettere og vondere, fikk sms fra datteren da. Samboeren ringte kl. 18 og da var det 6 cm. og hadde fått epidural, orket ikke mere, var helt utslitt. Etter det har jeg ikke hørt noe, men nå MÅ det snar skje noe....!

Skrevet

Venter på oppdatering, asså! :)

Må visst vente.....jeg venter veldig. Dette drøyer.

Annonse

Skrevet

Hønemormoren, altså ;-) Blir det nickskifte, tro?

Den var ikke dum :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...